Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun laittaa lähestymiskieltohakemuksen käräjäoikeuteen, soittaako ne heti sille jota vastaan kieltoa haettu?

Vierailija
27.01.2021 |

Ja mitä mahtavat sanoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallinen tieto menee.

Vierailija
2/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakija ja soittivat heti minulle päin kun olivat saaneet hakemuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poliisille laittanut aikoinaan suoraan, ei kukaan yksityishenkilö mitään voi käräjäoikeuteen laittaa vaan menemään. Poliisin kautta se tapahtui, tietysti henkilöllä on oikeus saada tietää että häntä kohtaan on tuollainen vireillä.

Vierailija
4/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hakemus nykyään laitetaan käräjäoikeuteen suoraan menemään.

Vierailija
5/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ymmärtänyt hakea vaikka päälle on käyty kotiin on tultu varastamaan ja vielä uskonnolla näyttelevät . Vapaista suunnista varastelevat . Myös joku muu uskontoinen teki pahojaan . Hyi .Turvatalot on täynnä . Ensikodit on täynnä . Rikolliset jatkaa ... .

Vierailija
6/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään vastaus ei ole ap:n kysymykseen. Lukekaapa kysymys ihan ajatuksella. Mitä kysytään? Kuuluuko kysymys: kaikkea mahdollista käräjäoikeudesta ja lähestymiskiellosta?

Vierailija
7/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysyä suoraan sieltä mihin lähetät hakemuksen?

Vierailija
9/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tällaiset kysymykset nyt vaan usein tuottavat vastauksia joissa ihmiset kertovat omia kokemuksiaan. Ap tuskin voi tehdä ratkaisua kuitenkaan anonyymien ihmisten kokemusten ja "tietojen" perusteella, tuo asiahan olisi tässä ajassa jo selvinnyt yhdellä puhelulla.

Vierailija
10/10 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tällaiset kysymykset nyt vaan usein tuottavat vastauksia joissa ihmiset kertovat omia kokemuksiaan. Ap tuskin voi tehdä ratkaisua kuitenkaan anonyymien ihmisten kokemusten ja "tietojen" perusteella, tuo asiahan olisi tässä ajassa jo selvinnyt yhdellä puhelulla.

Etenkään kun hylätty hakemus tulee melko kalliiksi, vaikuttaa siltä että ap ei ole edes tutkinut mitä virallisilla sivuilla lukee asiasta. Noin heppoisin lähtökohdin ei kannata edes ajatella hakevansa, ellei halua maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän