Ei ole ihmiseltä paljoa vaadittu, että on kohtelias ja mukava muille.
Kyllä nuo ominaisuudet plus asiallinen käytös riittää elämässä.
Ihmetyttää kun miehen suvussa vittuilu ja toisten asioihin puuttuminen on ihan normaalia.
Opettelisivat elämään ihmisenä.
Omat vanhemmat myös ihan pimeitä. Aina haukkumassa ja isä hakkasi kun suuttui. Äitini jäi parisuhteeseen eikä lyömisen takia edes harkinnut eroa??
Itse en pystyisi ikinä lyömään lastani tai ketään tai nälvimään ...
Kommentit (13)
Asumme Suomessa. Kyllä se on monelle ihan mahdoton ajatus, että voisi olla ystävällinen. Koko maa on täynnä ihmisiä, jotka omien sanojensa mukaan haluavat vaan olla rauhassa. Ei heille saa puhua, hyvä kun heihin päin voi katsoa ilman että loukkaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Asumme Suomessa. Kyllä se on monelle ihan mahdoton ajatus, että voisi olla ystävällinen. Koko maa on täynnä ihmisiä, jotka omien sanojensa mukaan haluavat vaan olla rauhassa. Ei heille saa puhua, hyvä kun heihin päin voi katsoa ilman että loukkaantuvat.
Ei kohteliaisuus ole sitä että aina iloisesti reippaasti tervehditään kaikkia vastaantulijoita ja jäädään juttelemaan kuulumisia.
Jos joku tahtoo olla rauhassa niin kohteliaisuus on sitä että sen annetaan olla rauhassa.
Aapeen viesti on aika kuvaava. Haukuttuaan ja nälvittyään sekä miehensä prheen että omansa hän lopettaa toteamukseen, ettei ikinä pystyisi nälvimään.
Olen kohtelias ja mukava mutta etäinen. Sekös tuntuu joitakin ärsyttävän.
Yritätkö itse koko ajan esittää parempaa kuin oikeasti oletkaan?
Minä olen opettellut viis veisaamatta muiden käytöksestä.
Sodan varjot yhä ihmissä ja hiljalleen päästään maailmaan missä voidaan puhua rauhassa ja toisiaan kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opettellut viis veisaamatta muiden käytöksestä.
Juuri näin. Kannattaisi miettiä ennemmin miten kehittää sitä omaa elämää, eikä arvostella muiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on kiusattu tämän takia niin livenä kuin somessakin.
Olen kohtelias ja kuuliainen mutten "livo" ketään vaan kaikki ovat samanarvoisia silmissäni. Sekös on ärsyttänyt lukemattomia ihmisiä. Seison omilla jaloillani enkä tarvitse ketään välttämättä mihinkään. Se on ärsyttänyt vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohtelias ja kuuliainen mutten "livo" ketään vaan kaikki ovat samanarvoisia silmissäni. Sekös on ärsyttänyt lukemattomia ihmisiä. Seison omilla jaloillani enkä tarvitse ketään välttämättä mihinkään. Se on ärsyttänyt vielä enemmän.
Vahvuus ja herkkyys samassa paketissa on hyvä yhdistelmä. Tiedät omat rajasi ja onnistut näyttämään ne myös muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa sama! Ai että ihmiset ja varsinkin asiakkaat saa tiloihinsa kun on mukava mutta ei anna itsestään kaikkea eikä tarvitse ihmisiä ympärilleen. Sitten jauhetaan paskaa siitä että olet sulkeutunut kun ei ole mitään saatu kaivettua esille.
Ei olekaan, olet ihan oikeassa.