Onko liian iso riski käydä nyt hierojalla
Paikat jumissa, pää ei käänny kunnolla. Työperäistä.
Kommentit (11)
Ainahan se tietysti on riski.
Mutta ei nyt ehkä sen isompi, kuin esim kaupassakäynti. Tai ehkä jopa pienempi - siinä on kuitenkin vain yksi altistaja läsnä, kun taas kaupassa pyörii kaikenmaailman alakouluopettajat ja vaatekauppojen myyjät, jotka joutuvat kohtaamaan kymmeniä ja satoja ihmisiä päivässä.
Eiköhän he ammatti-ihmisinä käytä sitä maskia. Jos ei, voi pyytää ja kysyä etukäteen.
Varmaan se tuottaisi mielihyvähormooneja enemmän kuin maski ja rokote. Mielihyvä ja vetreys ovat tärkeää terveenä pysymisessä
toki. Mutta kyllä se pää alkaa liikkuun kun jaksaa jumpata ja venytellä , ja kiinnitä huomiota miten teet duunit.
Tulee kuukaudessa parissa tulosta helposti.
Mula on aika työterveyslääkärille, jotta saan jotain lihasrelaksanttia. Hierojalla en ole nyt käynyt kohta vuoteen enkä aio mennäkään ennenkuin pandemia on ohi tai olen saanut rokotteen.
Kaikkiin kohtaamisiin liittyy jonkinlainen riski. Itse olen kuitenkin käynyt hierojalla, kun vaihtoehto on ollut syödä särkylääkkeitä. Eli selkä ja niska todella jumissa. Kun sekä hieroja että asiakas käyttää maskia ja huolehtii käsihygieniasta, katson riskin olevan hyväksyttävällä tasolla.
Minä kyllä käyn hierojalla, kuten aina ennenkin. Hän on laittanut ajat niin, ettei asiakkaat kohtaa toisiaan ja hänellä on hyvin aikaa puhdistaa paikat ennen uutta asiakasta. Hän myös käyttää maskia. Olen myös käynyt kampaajalla. Hui kauhistus!
Ei. Molemmilla maski. Minun niskaa poikkeuksellisesti hoidetaan makuulla, kun ennen selälteen.
Minäkin käyn myös kampaajalla (ehkä jotenkin verrannollinen hierojaan). Tosin vaihdoin kampaajan sellaiseen, joka käyttää maskia, edellinen kun ei sitä käyttänyt.
Vieläkin kuvittelette että se maski tekee jotain lähikontaktissa? Hohhoi. Se on ihan yksi ja sama onko sitä jos kädet ovat kiinni sinussa.
Ei :D
Oon käynyt hierojalla kerran kolmeen kuukauteen koko koronan ajan. Salilla joka päivä, ja lounaalla käynyt lounasravintoloissa.
Mitä te oikein pelkäätte?