Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liian iso riski käydä nyt hierojalla

Vierailija
27.01.2021 |

Paikat jumissa, pää ei käänny kunnolla. Työperäistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :D

Oon käynyt hierojalla kerran kolmeen kuukauteen koko koronan ajan. Salilla joka päivä, ja lounaalla käynyt lounasravintoloissa.

Mitä te oikein pelkäätte?

Vierailija
2/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se tietysti on riski.

Mutta ei nyt ehkä sen isompi, kuin esim kaupassakäynti. Tai ehkä jopa pienempi - siinä on kuitenkin vain yksi altistaja läsnä, kun taas kaupassa pyörii kaikenmaailman alakouluopettajat ja vaatekauppojen myyjät, jotka joutuvat kohtaamaan kymmeniä ja satoja ihmisiä päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän he ammatti-ihmisinä käytä sitä maskia. Jos ei, voi pyytää ja kysyä etukäteen.

Vierailija
4/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se tuottaisi mielihyvähormooneja enemmän kuin maski ja rokote. Mielihyvä ja vetreys ovat tärkeää terveenä pysymisessä

Vierailija
5/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki. Mutta kyllä se pää alkaa liikkuun kun jaksaa jumpata ja venytellä , ja kiinnitä huomiota miten teet duunit.

Tulee kuukaudessa parissa tulosta helposti.

Vierailija
6/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on aika työterveyslääkärille, jotta saan jotain lihasrelaksanttia. Hierojalla en ole nyt käynyt kohta vuoteen enkä aio mennäkään ennenkuin pandemia on ohi tai olen saanut rokotteen. 

Vierailija
7/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin kohtaamisiin liittyy jonkinlainen riski. Itse olen kuitenkin käynyt hierojalla, kun vaihtoehto on ollut syödä särkylääkkeitä. Eli selkä ja niska todella jumissa. Kun sekä hieroja että asiakas käyttää maskia ja huolehtii käsihygieniasta, katson riskin olevan hyväksyttävällä tasolla.

Vierailija
8/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käyn hierojalla, kuten aina ennenkin. Hän on laittanut ajat niin, ettei asiakkaat kohtaa toisiaan ja hänellä on hyvin aikaa puhdistaa paikat ennen uutta asiakasta. Hän myös käyttää maskia. Olen myös käynyt kampaajalla. Hui kauhistus!

Vierailija
9/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Molemmilla maski. Minun niskaa poikkeuksellisesti hoidetaan makuulla, kun ennen selälteen.

Vierailija
10/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn myös kampaajalla (ehkä jotenkin verrannollinen hierojaan). Tosin vaihdoin kampaajan sellaiseen, joka käyttää maskia, edellinen kun ei sitä käyttänyt.

Vierailija
11/11 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin kuvittelette että se maski tekee jotain lähikontaktissa? Hohhoi. Se on ihan yksi ja sama onko sitä jos kädet ovat kiinni sinussa.