Haha, näin unta että otin hetken mielijohteesta silikonit Tallinnan reissulla :D
Oli siis painajainen.
Eräs kaverini (jolla oikeasti onkin silikonit) oli mun kanssa unessa Tallinnassa, ja menossa leikkaukseen, houkutteli muakin ja minä sitten siltä istumalta tuumasin että "no mikä ettei, kun onhan mulla tilillä säästöjäkin sen verran".
Leikkauksen jälkeen kaveri neuvoi miten puhdistan leikkaushaavat jne.
Sitten peilasin itseäni, ja jestas mitkä isot, kovat, eteenpäin sojottavat tötterötissit mulla olikaan, iski hirveä hätä ja häpeä, miten ikinä kehtaan näyttäytyä kotopuolessa näiden kanssa, ihan hirveet! Ja myös järjetön morkkis pitkään kerrytettyjen säästöjen tuhlaamisesta. Hoin unessa itselleni että miksi, miksi, miksi ihmeessä menin tekemään tämän, enhän ole ikinä edes pitänyt rintojani liian pieninä!
Sitten heräsin. Voitte kuvitella helpotuksen tunteen! :D
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Enneuni.
Ai kamala, älä pelottele! :D
Ap
ei tuo vielä paha ole, minä sain kerran unessani kolmannen tissin.
Virossa ei silikinioperaatiot oo kovin laadukkaita jos suomijulkkisten kuvia katsoo 😅
Itse näin vähän aikaa sitten unta, jossa minut yritettiin pakottaa jättiläisruiskulla uhaten rokotukseen. Tuttu terveydenhoitaja yritti suostutella ja joku toinen juoksi perässäni tuon jättiläisruiskun kanssa. Unessa oli myös aseistettu sotilas täysissä varusteissaan. Sain unessa paniikkikohtauksen. Sitten heräsin paniikkikohtaukseen hikisenä. En siis ole koko aikuisikäni aikana ottanut yhtään rokotusta ja todellakin pelkään niitä. Lisäksi olen saanut rokotuksista haittavaikutuksia.
Enneuni.