Hyi noi valmisruoat on kamalan makuisia
En vaan pysty käsittää miten jotkut voi syödä niitä 🤢🤢
Kommentit (24)
Eivät ne kaikki laisinkaan ole karmeita. Esim. Kokkikartanon tuotteet ovat jopa hyviä. Tosin aika suolaisia eli jos on suolattomampaan tottunut terveys- tai makusyistä, niin eivät ole hyvä valinta.
Mutta olen törmännyt kyllä pahanmakuisiinkin. Ehkä tähän ei ole soveliasta laittaa tarkkoja nimikkeitä.
Ne lihapullat on hirveitä ja suurin osa muitakin maistuu ihan ......
Kokkikartanon Broileri pasta on hyvää😊
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne kaikki laisinkaan ole karmeita. Esim. Kokkikartanon tuotteet ovat jopa hyviä. Tosin aika suolaisia eli jos on suolattomampaan tottunut terveys- tai makusyistä, niin eivät ole hyvä valinta.
Mutta olen törmännyt kyllä pahanmakuisiinkin. Ehkä tähän ei ole soveliasta laittaa tarkkoja nimikkeitä.
Olen ostanut noita kokkikartanon ruokia kokeeksi, kun niitä on niin kehuttu. Ei kyllä ole merkittävää eroa muihin eineksiin, tulee mieleen laitosruoka. Mieluummin teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Via on hyvä.
Ei ole nämäkään kyllä mitenkään erityisiä.
Saarioisen maksalaatikko on paljon parempaa kuin yksikään muu maksaruoka mitä olen koskaan kenenkään valmistamana maistanut.
Aha. Kiitos tästä maailmoja mullistavasta tiedosta. Kuvittelet vissiin olevasi maailman napa. Voi sua.
En myös syö koskaan, aika kova nälänhätä pitäisi olla että söisin.
Kaikki vanhat kunnon maksalaatikot ja kiusaukset on tosi hyviä, mutta lähes kaikki uudet erikoisuudet ihan kauheita. Kana ja liha on mautonta pyyhekumia ja vihannekset maistuu fillarin renkaalta.
Maksalaatikko nam. Pakastepinaattikeitto munan kanssa nam.
Söin ruokixella kokkikartanon pinaattikeiton parilla eggenillä ja ihastuin, oli runsasta ja rehevää. Aattelin että tämä kerran/vko.
Seuraava annos olikin kuin jalostajan t. jo
nkun muun äitien tekemää..
Pystyn syömään tasan Kokkikartanon kasviskiusausta. Kaikista muista valmisruoista meinaa lentää laatta. Pakastetuotteista menee yksi halloumi-kasvispaistos. Parempaa tulee, kun itse tekee!
Eines lihaperunasoselaatikko, kyrpännää chiliä sekaan ja salaattia. Ei paljon parane.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn syömään tasan Kokkikartanon kasviskiusausta. Kaikista muista valmisruoista meinaa lentää laatta. Pakastetuotteista menee yksi halloumi-kasvispaistos. Parempaa tulee, kun itse tekee!
Ai, meinaa laatta lentää muista valmisruoista?
Siis, sinähän kuitenkin silti syöt niitä😄
Syötiin siirtymisen takia P- Norjassa jotain nopeaa eli voissa paistettua makaronilaatikkoa nuotiopannulla. Lisukkeineen.
Yksi parhaista ruoista koskaan ..nälällä saattoi olla osuutta ; D
Minun on pakko kokata itse, vaikka en jaksaisikaan. Jaksan sitten syödä, kun tulee mieleistä ja parempaa.