Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinua vanhempi on samaa sukupuolta oleva vanhin kaverisi?

Vierailija
23.01.2021 |

Onko ystävyys jatkunut pitkään?

Olen miettinyt onko iso ikäero harvinaisempi nykyään kuin ennen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, ne on nuorempia mä 48

Vierailija
2/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta vanhempi on vanhin. Sitten on 10-20 vuotta vanhempia. Oli se jotenkin hurjaa neuvoa kaveria miesasioissa kun joutui sanomaan, että kai sinä tajuat että kun et elä enää kuin max 20 vuotta niin.. Ei sulla ole aikaa olla jonkun erektiöhäiriöisen kanssa jos haluat kunnon seksielämän. Se nyt tai ei koskaan, kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden.

Nainen 40

Vierailija
4/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta vanhempi on vanhin. Itse olen 40. 

ystäviä olemme olleet 13 vuotta.

Vierailija
5/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta vanhempi. Töissä tutustuimme.

Vierailija
6/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta vanhempi. Olemme tunteneet 13 vuotta.

Vierailija
7/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman yli 30-vuotias. Minulla vanhimmat ystäväni ovat minua 15 vuotta vanhempia (pariskunta). Kavereihin lukeutuu vielä vähän vanhempia henkilöitä (ikäeroa noin 20 vuotta) sekä minua reippaasti nuorempiakin (yli 10 vuotta).

Minua ei asia ole mietityttänyt lainkaan. Samantapaiset kiinnostuksenkohteet ja elämänarvot toki löytyvät kaikilta henkilöiltä, jotka elämässäni lähemmin ovat ja se on minusta paljon tärkeämpi asia.

Vierailija
8/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh ei ole kavereita enää.

N30

Vierailija
9/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vielä jatkaa, että paras ystäväni on minua 9 vuotta vanhempi ja meidän ikäeromme aina unohdan täysin. Hän on hyvin elämäniloinen ja hauska ihminen ja minä enemmän sellainen pohdiskelijatyyppi, niin vaikutetaan henkisesti varmaan aika samanikäisiltä.

Vierailija
10/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta, ollaan oltu ystäviä 10 vuotta. Yhteisen tutun kautta tunnetaan. Meillä on samat mielenkiinnon kohteet ja ollaan tuettu toisiamme elämän vaikeissa kohdissa. Kumpikin täysin heteroita, ettei mitään sellaista seksuaalista jännitystä ole mukana.

Vierailija
11/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta vanhempi, ollaan tunnettu n. 10 vuotta. On useita n. 30 v. vanhempia kavereita.

Vierailija
12/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk. Ollaan tunnettu 30 vuotta, lapsesta.

Vierailija
13/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on minua 15 vuotta vanhempi aiempi työkaveri. 

Vierailija
14/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanhempi.

Terveisiä Leenalle jos sattuu lukemaan. Ensi lauantaina nähdään.

Vierailija
15/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä vanhempia että nuorempia kavereita ja ystäviä. Jotkut nuorimmista on sen ikäisiä, että voisin olla heidän äitinsä. Isoin ikäero on naapuriin, jonka tarkkaa ikää en muista, mutta hän on mua 25–30 vuotta vanhempi. 

Vierailija
16/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin kaverini on minua noin 30 vuotta vanhempi. Olemme olleet ystäviä noin 20 vuoden ajan. Itse olen nyt 40v. ja tämä ystäväni noin 70v.

Meillä on myös viiden naisen porukka, jossa ikämme ovat noin 25v. 35v. 40v. (minä) 55v. ja 70v. Tapaamme kerran kuukaudessa, saunomme ja syömme. On todella upeaa keskustella naisen elämästä ja haasteista, joita kohtaamme ikääntymisen myötä. Nuorimmat taas pitävät vanhempia "kartalla" esim. nettiin liittyvissä asioissa. Poliittisesti olemme kaikki erilaisilla kannoilla, persuista vasemmistoon. Uskonnollisiakin näkemyksiä on useita erilaisia. Juuri siksi keskustelumme ovat niin hedelmällisiä.

Mielestäni tällainen tuki ja avoimuus puuttuu nyky-yhteiskunnasta monilla alueilla. Kannustan kaikkia naisia etsimään ja luomaan tällaisia tukiverkkoja. On upeaa tietää, että on olemassa porukka, jolle voi kertoa kaikki ajatuksensa, huolensa ja toiveensa tulematta tuomituksi.

Vierailija
17/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä kavereista, mutta ne joita on ollut, ovat olleet selvästi nuorempia. En ole koskaan tullut toimeen oman ikäluokkani tai vanhempien kanssa.

Vierailija
18/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen ystävä kirjoitti:

Vanhin kaverini on minua noin 30 vuotta vanhempi. Olemme olleet ystäviä noin 20 vuoden ajan. Itse olen nyt 40v. ja tämä ystäväni noin 70v.

Meillä on myös viiden naisen porukka, jossa ikämme ovat noin 25v. 35v. 40v. (minä) 55v. ja 70v. Tapaamme kerran kuukaudessa, saunomme ja syömme. On todella upeaa keskustella naisen elämästä ja haasteista, joita kohtaamme ikääntymisen myötä. Nuorimmat taas pitävät vanhempia "kartalla" esim. nettiin liittyvissä asioissa. Poliittisesti olemme kaikki erilaisilla kannoilla, persuista vasemmistoon. Uskonnollisiakin näkemyksiä on useita erilaisia. Juuri siksi keskustelumme ovat niin hedelmällisiä.

Mielestäni tällainen tuki ja avoimuus puuttuu nyky-yhteiskunnasta monilla alueilla. Kannustan kaikkia naisia etsimään ja luomaan tällaisia tukiverkkoja. On upeaa tietää, että on olemassa porukka, jolle voi kertoa kaikki ajatuksensa, huolensa ja toiveensa tulematta tuomituksi.

Hyvin omituista. Mistä tällaisia naisia löytyy?

Vierailija
19/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
20/21 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

86. Käydään yhdessä naisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän