Kuukuppi ja kännykkäsovellus
Aloitin kuukupin käytön n. 10kk sitten syystä että abcdef eli olosuhteet töissä. En ole kiihkoilija eli saa rauhassa lukea loppuun 😅
Ensimmäiset kolme kuukautta oli täydellistä. Ilmeisesti aloittelijan tuuria, kuppi pysyi paikoillaan ja kaikki oli hyvin ensimmäisestä laitosta asti. Sen jälkeen alkoi ongelmat, en saanut kunnolla paikalleen sitä kuin noin puolet kerroista. Yhdet menkat meni taas hyvin. Kunnes eilen ja tänään taas ei onnistu ei millään. Tämä oli lähinnä avautuminen, kysymys tulee seuraavaksi.
Kysymys koskee kuukupin käyttäjiä ja joilla samaa aikaa käytössä joku sovellus menkkojen seuraamiseen. Kirjaatteko viimeisen yhden-kahden päivän rusehtavan vuodon/"töhnän" vuotopäiviksi? Etenkin viimeiset pari päivää kun kuppiin ja reunoille kertyy tavaraa, se tuskin on enää vuodoksi luokiteltavaa. Tähän mennessä n. 18 vuoden ajan olen ehkä kerran vuodessa muistanut kirjata menkkojen alkamispäivän.
Kysymyksen voi laittaa ocd-mappiin mutta tää vaivaa mua. Sekä sovellukset että kuukuppi molemmat ovat mulle ihan uusia asioita.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjaan aina vaan menkkojen ekan päivän, joskus toisen. Tai sitten jos on jotenkin oudot menkat.
Mutta eihän niiden töhnäpäivien kirjaamatta jättämisellä tai kirjaamisella ole mitään väliä? Vai menikö multa nyt jotain ohi? Kun eka vuotopäivä on kuitenkin se, mikä aloittaa kierron.
Kiitos vastauksesta. Kuten tuolla mainitsin että viestini voi laittaa ocd-mappiin, tällä ei oikean käytännön elämän kannalta ole mitään, ei pienintäkään merkitystä. Itseäni vaan häiritsee suunnattomasti jos en voi tätä asiaa kirjata "täydellisesti".
Koita laittaa liukkaria jos se kuppi sujahtaisi sitten helpommin paikalleen.
Minä kirjaan sovellukseen kaikki päivät jolloin tulee jotakin edes etäisesti vereksi tunnistettavaa.
Mä kirjaan aina vaan menkkojen ekan päivän, joskus toisen. Tai sitten jos on jotenkin oudot menkat.
Mutta eihän niiden töhnäpäivien kirjaamatta jättämisellä tai kirjaamisella ole mitään väliä? Vai menikö multa nyt jotain ohi? Kun eka vuotopäivä on kuitenkin se, mikä aloittaa kierron.