Ongelma
Mitä mieltä olette?
Lapseni mummo oli ostanut lapselleni uudet housut ja paidan, olimme mummolla kylässä ja sanoi yhtäkkiä lapselleni, että minulla on sinulle yllätys, samassa otti pojan 5v syliinsä ja "lähti vauhdilla" lapsi kainalossa heidän makuuhuoneeseensa, menin perässä katsomaan, mutta mummo kerkesi lukita huoneen oven. Olin oven toisella puolella ja sanoin, että avaa ovi, mummo vaan että en avaa.. Lapsi saa jäädäyökylään, lähde pois, yritin huutaa että nyt se oviauki, hain avaimet ja yritin avata oven.. Mummo esti aikeeni... Lopulta tulivat huoneesta ulos, mummo ja poikani, lapsella oli päällä mummon ostamat uudet vaatteet, vähän tyttömäiset.. Pojalle. Ja poika mutusti jotain keksiä jonka mummo atoi salaa. Mitä mieltä olette? Mummon mielestä suutuin turhasta
Kommentit (9)
Omituisia olette molemmat äitisi kanssa.
Ei oo mikää provo, mitä mieltä olette mummon käytöksestä? Itse olen järkyttynyt, vihainen ja Suuttunut. Minusta mummo ei vaan voi eikä saa käyttäytyä noin. Todella narsistista käytöstä, lapsikin oli ihmeissään.
Mitä mieltä olette mummon käytöksestä?
Ihan ookoo mummo, halusi vaan yllättää mutta sinä pilasit jutun riehumisella, höllää vähän
Mielipuolinen mummo tuo on psykopaatin merkki.
Suutuit turhasta.