Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen suurta yksinäisyyttä ja tyhjyyttä

Vierailija
22.01.2021 |

Niinkuin olemassaoloni olisi turhaa ja tyhjää. Harvoin on näin tyhjää oloa. Kaipaan jotain mitä ei osaa selittää. Kun olisi edes jotain mitä odottaa ja joku ketä rakastaa. Ei ole mitään, enää. Luottamus on niin monta kertaa petetty että olen mennyt rikki. Miksi edes olen täällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
2/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaipaatte Jumalaa. Aloittakaa katsomalla TV7 niin löydätte ihan kaikelle tarkoituksen ja teillä on kapteeni elämässänne. Jeesus on Raamatussa kertonut miten elää. Se on tie tasapainoon ja onnellisuuteen ja bonuksena ikuiseen elämään. Ei tarvitse alkaa hihhuliksi vaan löytää se tie. Sillä mä pelastuin ja selviydyin ja siitä saan aina voimaa kun tiedän totuuden. Katsokaa vaikka ihan uteliaisuuttanne niin voitte saada jonkun pienen ajatuksen siitä hyvästä olosta ja rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Toivon sinulle kaikkea hyvää

Vierailija
4/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sama mullakin.

Välillä tunnen yhteenkuuluvuutta toisten kanssa "etänä," ja henkinen yhteys lapseen joka ei ole nyt kanssani.

Vierailija
5/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu valitettavasti pakettiin - ihmisyyden kokemusta koko rahalla.

Jos voisin, lähettäisin teille ensiavuksi yhden sydämellisen verran rakkautta. Minulla olisi tänään ylimääräistä, muttei ketään, jonka kanssa sitä jakaa.. :')💖

Vierailija
6/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theres beauty in void...

Vierailija
7/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, I feel u.

Vierailija
8/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla totuuteen on monta mutkaa matkassa.

Vierailija
9/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki auttaa. Ja etenkin Pave Maijanen.

Vierailija
10/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on viisas ja haluaa jonkun järj3en tähän kaikkeen. Ihminen haluaa kapteenin, joka on Jeesus. Muuten ihminen haluaa vaan koko ajan lisää tavaraa ja omaisuutta, mutta mikään määrä ei riitä eikä tyydytä, koska sielu on tyhjä ilman sitä kapteenia. Siksi nykyään on niin paljon mt-ongelmia ja kaikki ovat hukassa kun luotetaan että tavara tai omaisuus tuo sen onnen, mutta kun se ei ole totta. Vai voiko joku toisin todistaa? Esim joku miljonääri voisi kertoa onko onnellinen?

Vierailija
11/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tuntenut suurta yksinäisyyttä ja tyhjyyttä koko elämäni ajan. Pitkään kärsin siitä kunnes tajusin että jekku onkin oppia nauttimaan niistä. Mikään ei ole niin katkeransuloista kuin yksinäisyys ja tyhjyys.

On vapaa tekemään mitä ikinä elämässään haluaa, eikä ketään kenen kanssa jakaa se.

Tyhjyydestä tultiin ja sinne palataan. Mitä tahansa siinä välissä teet on yhdentekevää, mutta on erittäin tärkeää että teet sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan