Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin muuttaisin Suomessa...?

Vierailija
22.01.2021 |

Mulla on tilanne, että täytyisi muuttaa takaisin ulkomailta Suomeen, mutta en tiedä mihin muuttaisin. Olen lapsuuden ja nuoruuden asunut Etelä-Pohjanmaalla, mutta siellä minulla ei ole kavereita. Kaikki kaverit asuu pk-seudulla ja olen itsekin siellä asunut muutaman vuoden, ei valittamista muuta kuin kallista asua.

Muutan yksin, ajokortti on mutta autoa ei (ainakaan toistaiseksi). Työpaikkaa ei ole vielä Suomessa, mahdollisesti jatkan omaa yritystoimintaa, mutta se on kaikki netissä. Sen lisäksi tarvitsen kyllä ainakin osa-aikatöitä. Tärkeää minulle olisi, että voisin jatkaa saliharrastusta helposti.

En oikein osaa sanoa itse mihin kannattaisi muuttaa tai mikä tuntuisi hyvältä paikalta.. mitä suosituksia tai ajatuksia teillä on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorgam

Vierailija
2/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkakunnilla saa helpommin kavereita kuin kaupungissa. Ja kun yrityksesi toimii verkossa, miettisin ihan vapaasti mihin lähtisin. Jos vanhempasi ovat elossa, muuttaisin heidän lähelle. Jossain vaiheessa tarvitsecvat apua kuitenkin ja se onnistuu kun asuu suht lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liperi

Vierailija
4/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos inhoat lunta, länsirannikolle 🤣 nyt sitä on kyllä ihan tarpeeksi, mutta yleensä lumihommat ei paljoa rasita. Ja kevät tulee täällä nopeasti. Itseä kiehtoisi itäsuomi luontoineen ja ihmisineen. Tai pohjanmaan lakeudet ja murre. Keskisuomessa sukkuloi helposti eri kaupunkien välillä. Ja Turun saaristo on ihana, jollei tarvitse paljoa liikkua pois kotisaaresta, ai että.

Vierailija
5/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upitan koska mietin samaa

Vierailija
6/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkalaan. Sinne tulee uusia asuntoja ja on jo.

Vierailija
7/13 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ehdoilla ihan minne tahansa taajaman lähettyville.

Vierailija
9/13 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/13 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot eepeeltä kotoisin niin tuu tänne Seinäjoelle. Kaupunki mennyt kovasti eteenpäin ja asuminen on edullista. Kaikki palvelut löytyy ja pelaa.

Vierailija
11/13 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella on ainakin saleja vaikka muille jakaa. Keskustan lähistöllä paljon uudehkoja kämppiä, jos autoa ei ole niin Jouppi ja Itikanmäki on hyviä, Ideapark ja keskusta kävelyetäisyydellä. Tervetuloa!

Vierailija
12/13 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä paikkakunnalta olet kotoisin?

Vierailija
13/13 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin, mahdollisimman kauas kaikesta.

t. uusmaalainen