Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hieman lihonut ja muuten vain masentunut. En uskalla enää tavata ihmisiä.

Vierailija
22.01.2021 |

Olen vasta 28 vuotias. Työttömänä 2 vuotta, yksinäinen. Koskaan ei ollut mitään suunnitelmia elämässä.

Olin vielä 22 vuotiaana hoikka ja kaunis. Jotenkin tämä elämä on kuluttanut niin pahasti. Olen apaattinen, lihonut 12 kiloa, kasvoistani puuttuu hehku ja ilmeet. Olen kuollu sisältäpäin ja ulkonäöstä huomaa.

Itsetunto aivan nollissa, en halua pukeutua ja jopa kävely sattuu. On niin turvonnut kokoajan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla samanlainen tilanne. En tiedä miten saisin itsestäni puristettua jotain tekemisen meininkiä.. Tiedän että jos liikkuisin edes vähän joka päivä niin voisin laihtua, olo paranisi ja pääsisin elämään kiinni, mutta en vain yksinkertaisesti saamitään aikaiseksi. Ei ole edes mitään vinkkejä, halusin vaan kertoa jos lohduttaa ettet ole yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen alle 30. Kroppani ei jaksa enää kantaa minua. En jaksa enää kävelylle mennä enkä nousta sohvalta.

Vierailija
4/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tärkeintä olisi päästä ulko-ovesta ulos ja näkemään muita ihmisiä. Sittenkun on ollut tarpeeksi kauvan yksinään alkaa tulla pelko lähteä ollenkaan.

Vierailija
6/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea ap olet itse yrittänyt että piristyisit?

Vierailija
7/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koe että elämässä ole mitään elämisen arvoista.

Vierailija
8/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä koet että on pahin ongelmasi tällä hetkellä? Facebookissa ja netissä on erilaisia sivustoja joista voi etsiä kavereita, jos tuntuu että yksinäisyys on pahin ongelma. Entäs vitamiinit, D-vitamiini tärkeä talvella? Raudanpuute voi väsyttää ja nostaa painoa. Entä harrastuksia, joku tekeminen jota odottaisit joka viikonloppu esim?

Vierailija
9/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vähän alle 30 ja täysin sama tilanne. Itseäni hävettää eniten just tuo, että minunkin naamastani näkee, että olen masentunut ja elämä on potkinut päähän kovasti. Ja toki tämä ylipainokin hävettää.

Vierailija
10/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko laittaa instassa seurattaviksi ainoastaan hyvänmielen tilejä, joista saisi jotain inspiraatiota liikuntaan tai parempaan syömiseen? Pelkästään tuo voisi auttaa piristämään alkuun.

Vierailija
11/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12kiloa? Siinäkö kaikki. Odotas kun ollaan +30kg.

Resepti: sulje televisio, facebook ja instagram. Älä seuraa tai kuuntele ketään.

Lue ja mene vaikka postilaatikolle.

Julkkikset ovat...

Vierailija
12/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa enää ruutuaikaa!!! Vaan oikeeta elämää! Mä en tajuu miksi pitää nykyään elää tätä istuma/ruutuelämää.

Suunnittelin muutto johonkin vanhollisempaan maahan jossa digitalisaatio ei ole vielä onnistunut tuhoamaan kaiken.

Vierailija
13/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele kirjastoon ja puistoon lukemaan hyvinvointi kirjoja?

Vierailija
14/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa enää ruutuaikaa!!! Vaan oikeeta elämää! Mä en tajuu miksi pitää nykyään elää tätä istuma/ruutuelämää.

Suunnittelin muutto johonkin vanhollisempaan maahan jossa digitalisaatio ei ole vielä onnistunut tuhoamaan kaiken.

Itse sinä päätät ruudun ääreen jämähtää. Mikään ei estä sinua sulkemasta kaikkia laitteita juuri nyt ja viettämästä koko viikonloppua ulkoillen. Mikään muu kuin sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän