Miksi olet lopettanut tutustumisen jonkun ensin niin lupaavalta vaikuttaneet henkilön kanssa?
Eli siis olet tutustunut esimerkiksi tinderissä tai jossain muualla lupaavalta vaikuttaneeseen henkilöön(Keskustelu on kulkenut, yhteiset mielenkiinnon kohteet etc), mutta sitten keskenkaiken tyyppi sanoo tai tekee jotain mistä sulla menee kokonaan fiilikset ja lopetat yhteydenpidon.
Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (13)
Tapaaminen ei millään onnistu, milloin milläkin epäuskottavalla selityksellä. Ei se sen kummempaa vaadi.
2.treffeillä nainen oli mun luona ja sohvalla kokeilin naisen vatsaa paidan alta ja tunsin vatsamakkaroita, se oli sitten siinä.
Tutustuimme IRC-Galleriassa aikoinaan ja ajan myötä lisäsimme toisemme kavereiksi facebookissa. Emme olleet siis nähneet vielä livenä eikä koskaan nähtykkään sillä kerran, kun lisäsin facessa uuden kuvan itsestäni niin en tiedä oliko tyyppi kännissä vai mitä oikein oli kuvitellut, kun oli kommentoinut kuvaani "haluaisin nuolla sua ihana". Kommentti ehti vieläpä olemaan siellä hyvän tovin kaikkien ystävieni ja sukulaisteni silmillä ennenkuin huomasin sen ja poistin. Samalla poistin myös tyypin listaltani. Häpesin silmät päästäni.
Stalkkaaminen Whatsappissa. Eli siis jos kävin siellä niin parin sekunnin viiveellä tuli heti viestiä. Ihan sama mihin kellonaikaan kävin. Alko ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapaaminen ei millään onnistu, milloin milläkin epäuskottavalla selityksellä. Ei se sen kummempaa vaadi.
Tämä. En etsi kirjekaveria, jos ei ole aikaa tavata 2 viikon aikana edes puolen tunnin kahvittelua tai kävelyä, ei tule jatkumaan se suhde.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaaminen Whatsappissa. Eli siis jos kävin siellä niin parin sekunnin viiveellä tuli heti viestiä. Ihan sama mihin kellonaikaan kävin. Alko ahdistaa.
Mullakin on ollut tällainen whatsapp stalkkeri! Ja, jos olin esim myöhään yöllä käynyt vielä vahingossakin paikalla niin jo tuli aamulla viestiä, ette kenenkäs kanssa olen oikein jutellut yöllä, kun olin ollut paikalla, vaikka hän oli mennyt jo nukkumaan. Sitten piilotin sen niin, ettei sitä nää milloin olen ollut viimeksi onlinessa, mutta sitten sain kuulla siitä. Raskas ihminen.
Mies oli alkoholisti. Lähdin aika nopeasti pois.
Mies johdatteli keskustelun seksiin, eikä auttanut vaikka kuinka välttelin ja yritin vaihtaa puheenaihetta. Kun viidessä viestissä peräkkäin oli ollut pelkkiä seksijuttuja, lopetin vastaamisen.
Tuomitsevuus, lokeroi muita ihmisiä, negatiivinen, kohtelee muita eriarvoisesti jne.
Paljastui todella rasistiseksi ihmiseksi.
Mies paljastui arvaamattomaksi juopoksi ja käytti jotain huumeita, en tiedä mitä. Yllätin krapulassa sniffailemassa jotain lattialla, siihen loppui se juttu.
No se perinteinen kuva peniksestä. Tuli oikeasti ihan puskista, sillä kyseinen mies oli vaikuttanut kaikinpuolin järkevältä ja ihanalta ihmiseltä keskustelujemme perusteella. Sitten yhäkkiä kuva kalusta ";)"-hymyiön saattelemana. Lopetin yhteydenpidon. Miksi pitää pilata kaikki tuollaisella?:D