Niiltä jotka ei ota koronarokotetta kiellettävä liikkuminen julkisilla paikoilla ja pääsy julkisiin tiloihin
Tämän pitäisi esim. kauppojen ja tapahtumajärjestäjienkin tajuta. Lupa liikkua normaalisti vain niille keillä on todistus rokotteesta.
Kommentit (18)
Miten voi ottaa, kun niitä ei riitä kaikille?
AP:n kaltaisilta idiooteilta kiellettävä eläminen normaalien ihmisten joukossa.
en halua kuolla vielä ja sitäpaitsi se virus muuntautuu koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Joko olet itse saanut rokotteen?
Halusit tai et niin tämä on tulevaisuutta. Ap
Eli kielletään lapsilta liikkuminen? Lapsille ei rokotetta anneta eikä raskaana oleville. Nekö kaikki eristetään?
Kuinka kukaan voi edes vähän tosissaan ehdottaa jotain näin sairasta?
Tämä korona-epidemia on saanut ihmiset sairastumaan HENKISESTI. Tällaiset ap:n ehdottamat ajatukset eivät ole normaaleja. Toivottavasti mahdollisimman moni muistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet itse saanut rokotteen?
Halusit tai et niin tämä on tulevaisuutta. Ap
Et vastannut kysymykseen. Ilmeisesti et ole. Pysy säkin kotona.
Kroonisia sairauksia potevilla voi olla lääkkeitä jotka vaikuttavat immuniteettiin. Rokotus ei silloin tuota tehokkaasti vasta-aineita, mitä tarvitaan suojan saamiseksi.
Tilanteet ovat yksilöllisiä, joten pakottaminen on turhaa.
Joo, joo. Ihan sama. Mene nukkumaan jo. Samaa jaksat joka päivä julistaa vauvapalstalla. Aika selvää on, että mitään hyötyä ei sinusta ole yhteiskunnalle etkä mitään järkevää panosta pysty antamaan ympäristölle, kun pakkoajatukset ja vauvapalsta pyörivät houreisessa päässäsi koko ajan. Mee nukkumaan, ja hanki lääkkeet. Ilman lääkkeitä ei sinua pidä päästää nettiin eikä ulos ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Kroonisia sairauksia potevilla voi olla lääkkeitä jotka vaikuttavat immuniteettiin. Rokotus ei silloin tuota tehokkaasti vasta-aineita, mitä tarvitaan suojan saamiseksi.
Tilanteet ovat yksilöllisiä, joten pakottaminen on turhaa.
Minä olen perusterve enkä aio ottaa rokotetta. Työpaikallammekaan ei kukaan tule ottamaan kyseista rokotetta. Normaali immuniteetti hoitaa viruksen pois.
Ilmeisesti ap:n kaltaiset ihmiset eivät ymmärrä, että se rokote ei estä saamasta ja levittämästä virusta, vaan suojaa sen pahimmilta oireilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteet ovat yksilöllisiä, joten pakottaminen on turhaa.Minä olen perusterve enkä aio ottaa rokotetta. Työpaikallammekaan ei kukaan tule ottamaan kyseista rokotetta. Normaali immuniteetti hoitaa viruksen pois.
Ziisus mitä tietämätöntä shaibaa. Jo keväällä ihmeteltiin, kuinka huippukuntoisia urheilijoita kuolee koronaan. Normaali immuniteetti ei pysty hoitamaan kaikkia viruksia suinkaan. Otetaanpa esimerkiksi vaikka isorokko, polio, hepatiitti, japaninaivotulehdus, vesikauhu, puutiaisaivotulehdus, keltakuume, joista hyvällä onnella selviää hengissä tai vammautumatta, mutta rokotteet ovat poistaneet ne jokapäiväisestä elämästämme. Ellei meillä olisi kansallista rokotusohjelmaa, jokainen meistä tuntisi jonkun, joka olisi kuollut tai vammautunut ym tautien vuoksi. Vähän kunnioitusta nyt ja edes hiukan tiedettä mukaan näin ulostuloihin!
Miksi vain rokottamattomilta pitäisi estää pääsy eri paikkoihin? Rokotehan ei estä saamasta tartuntaa tai levittämästä sitä eteenpäin, joten yhtä "vaarallisia" ne rokotetutkin ovat.
Ihmiset kokoontuvat tiheästi laumassa kauppakeskuksessa /kahvilassa pakkasella ILMAN minkäänlaista maskia, hoida ensin se kuntoon.
"Ilmeisesti ap:n kaltaiset ihmiset eivät ymmärrä, että se rokote ei estä saamasta ja levittämästä virusta, vaan suojaa sen pahimmilta oireilta."
Se riittää. Rokote antaa suojan vakavia tapauksia vastaan yli 90 prosenttisesti. Eikö se ole suuri helpotus että tauti menee helposti ohi, jos sattuu tulemaan? Ne "pahimmat oireet" ovat oikeasti tosi pahoja
Koronarokote on vapaaehtoinen.