Kuinka monta päivää sulla on ollut kuukautiset myöhässä ilman, että olet ollut raskaana?
Kommentit (19)
Jonkun kerran ovat jääneet kokonaan välistä stressin takia. Mutta jos raskauden mahdollisuus on, kannattaa testi tehdä.
Kahdeksan kuukautta. Oli jonkin verran stressiä opiskelujen päättymisen ja työelämään pyrkimisen kanssa.
Useammin kuin kerran on jäänyt menkat välistä. Ei usein, mutta ehtiihän niitä tähän 45 ikävuoteen mennessä sattua jokunen. Aina ollut epäsäännöllinen kierto.
Eipä taida olla koskaan jäänyt välistä. Itse en ainakaan muista.
Parhaillaan vain viikon, minulla on hyvin säännölliset kuukautiset joten tein silloin muutamia raskaustestejäkin.
Menkat voi jäädä naisella kokonaan välistä ilman että on raskaana ja se on normaalia. Aina ovulaatio ei vaan tapahdu ja tämä siksi että emme ole robotteja. Stressin takia voivat myös jäädä välistä. Mulle käyny 2 x elämäni aikana. Gynen valistamana.
N30
Hedelmällisessä iässä muutaman päivän. Nyt esivaihdevuosissa pari viikkoa.
N49
Stressaavassa elämäntilanteessa kuukautiset jäivät pois puoleksi vuodeksi. Oli ulkomaille muuttoa ja läheisen kuolemaa jne.
Puoli vuotta. Vaikean masennuksen vuoksi.
No mun kierto on epäsäännöllinen ja menkoissa on aina vähintään puolisen vuotta väliä. Pcos
3 viikkoa myöhässä eli yks kierto oli 49 päivää. Ei hajuakaan miksi, edeltävät ja seuraavat kierrot ihan normaaleja.
Kaksi viikkoa, minipillerit ovat tehneet kierrosta vähän epäsäännöllisemmän.
Puolisen vuotta stressin ja laihtumisen takia. Olin vain tyytyväinen että olivat pois.
Nykyisin kun ikää jo 46, välillä kuukausien taukoja, mutta nyt se liittyy vaihdevuosiin eli on normaalia.
Muutaman päivän varmaan, en pidä kirjaa menkoista enää joten en ole varma. Kierto kuitenkin säännöllinen ja huomaisin jos olisivat viikon myöhässä.
3 kuukautta, syytä ei koskaan löytynyt vaikka sitä tutkittiin!
Kuukautiset oli .heinäkuussa 2010. Seuraavat tulivat erittäin runsaina ja kivuliaina vasta helmikuussa 2011. Sitten tulikin heinäkuussa 2011, mutta tuon jälkeen mitään vastaavaa ei ole ollut. Viime vuonna 2020 minulla oli esim. 11 kuukautiset ja tänä vuonna on ollut yhdet. Mutta tuolloin 10 vuotta sitten olisi varmaan pitänyt mennä lääkäriin ja katselinkin jo lääkäriä, mutta en sitten uskaltanutkaan. Silloin minulla olisi ollut rahaakin mennä yksityislääkärille.
Pari viikkoa.