Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan sitten minä olin aivan tietämätön

Tietäväinen
22.01.2021 |

Kauan sitten luulin että poliitikot tietävät jostain jotain. Luulin myös että lääkärit, opettajat, sosiaalityöntekijät, terapeutit, esimiehet, toimittajat yms tietävät jostain jotain.
Nyt minä olen viisastunut. Nyt minä tiedän jotain. Nyt minä tiedän, että usein nuo tuollaiset "alojensa ammattilaiset" eivät tiedä mistään mitään.
Käsittämätöntä miten mistään mitään tietämättömiä ihmiset ovat. Ei sitä voinut nuorena arvata, ei se vain voinut tulla mieleen, se piti oppia tuhansien huonojen kokemuksien kautta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä tiedän siis ainakin yhden asian!

Vierailija
2/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olet siis valaistunut, että maa on litteä, kuussa ei ole käyty ja 5G levittää koronaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, olet siis valaistunut, että maa on litteä, kuussa ei ole käyty ja 5G levittää koronaa.

En minä tuollaisista asioista välttämättä yhtikäs mitään tiedä. On paljon asioita joista en jaksa edes yrittää ottaa selvää, ei minua kiinnosta seurata mitä kaikkea kummallista ihmiset julistavat. Mutta sen olen huomannut että kaikenlaisten asioiden julistajat ja he jotka ovat aina aivan hurjan tietäväisen oloisia ovat juurikin niitä jotka eivät mitään tiedä.

ap

Vierailija
4/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tuollaisista asioista välttämättä yhtikäs mitään tiedä. On paljon asioita joista en jaksa edes yrittää ottaa selvää, ei minua kiinnosta seurata mitä kaikkea kummallista ihmiset julistavat. Mutta sen olen huomannut että kaikenlaisten asioiden julistajat ja he jotka ovat aina aivan hurjan tietäväisen oloisia ovat juurikin niitä jotka eivät mitään tiedä.

ap

Olet ymmärtänyt matrixin luonteen aivan oikein ..

Sincc

Vierailija
5/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi ?

Sincc

Koska tämä on vain pelikenttä. Tietokoneohjelma, jossa voivat käydä leikkimässä esim. lääkäriä, milloin lakimiestä .. jne ..

Sinä olet Pac Man ..

Vierailija
6/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaan syöt pisteitä siinä järjestyksessä kun ne kentällä eteesi laitetaan. Voit kääntyä toiseenkin suuntaan.

Mutta umpikujahan se on ..

Sincc

Vierailija
7/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wähän niinku näin:

https://www.imdb.com/title/tt0475784/

Sincc

Vierailija
8/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja sijoittuu futuristiseen westernaiheiseen teemapuistoon Westworldiin, jonka asukkaat ovat androideja, joita kutsutaan ”isänniksi”. Westworld tarjoaa sen varakkaille vierailijoille mahdollisuuden tehdä mitä he ikinä haluavatkaan ilman pelkoa loukkaantumisesta tai kuolemisesta.

Vierailija
9/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia persut mogutti hallituksessa ja vihervassarit joutuu sulkemaan rajat ;)

On kai´k pelleilyä waan ..

Sincc

Vierailija
10/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump pressana. Kun kuulin siitä yli 10 wuotta sitten kysyin: Ja Pirkka Pekka Petelius kait sitten meidän Pressana ??

Sincc

Vierailija
11/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myönnän. Tää Trumpin pressakausi oli hauskin twisti tässä ohjelmassa 10 wuoteen ..

Sincc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän