Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko-viikko-lapset

Vierailija
22.01.2021 |

Miten teillä sujuu viikot, kun miehen lapset paikalla? Osallistutteko perhe-elämään, matkoihin, lasten harrastuksiin, lasten sairauksien hoitoon jne? Kommentteja vain teiltä, joilla tämä kuuluu elämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän omaa elämää, toki laitan vuorollani enemmän ruokia. Mies hoitaa  sillä viikolla pyykkäykset ja siivoaa enemmän. Harrastuksiin en osallistu, en matkoille. Mitä lomaa se minulle olisi. Annan lapsille aikaani ja autan tarvittaessa läksyissä. Sen pitää riittää. 

Mies toivoo enemmän eli juuri yhteisiä menoja. Pääsisi itse helpommalla ;)

Vierailija
2/8 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy kyllä olla todellinen helmi, jos nainen alkaa samaa taloutta elää miehen lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun paljon lasten elämään, mutta kaikki vastuu on tietenkin isällä. Mies on huippuhyvä vanhempi, eikä todellakaan ole yrittänyt vyöryttää mitään minun niskaani päästäkseen itse helpommalla. "Vetovastuu" lapsista oli miehellä jo silloin, kun hän oli lasten äidin kanssa yhdessä.

Minulla ei ole omia lapsia ja sanon ihan suoraan, että tämä on täysin rusinat pullasta minulle. Olen saanut elämääni kaksi ihanaa ja rakasta lasta, mutta olen heille se kiva ja rento aikuinen. Tehdään ja touhutaan yhdessä paljon kaikkea kivaa. Minula on hyvä taloudellinen tilanne verrattuna lasten vanhempiin, joten pystyn ostamaan ja järjestämään heille paljon sellaista mihin vanhemmilla ei ole varaa. Toki myös autan läksyissä, teen ruokaa jne., mutta se menee siinä normaalin arjen ohessa. Oikeastaan kaikki sujuu täysin mutkattomasti noiden loistavien muksujen kanssa :D

Vierailija
4/8 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etu on, että olen lasten kanssa silloin, kun itse haluan. Isä hoitaa hankinnat, auttaa läksyissä ja kuljetukset harrastuksiin ym.

En halua oman arkeni juurikaan eroavan ajasta, jolloin olemme kahdestaan miehen kanssa. Näin mahdollistuu isän ja lasten yhteinen aika ja toisaalta saan aivan omaa tilaa lasten ollessa täällä.

Tietenkin mies haluaisi jotain perheidylliä, mutta ei se oikein onnistu.

Vierailija
5/8 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt malta olla vastaamatta, vaikka meillä miehen lapset ovat sopimuksen mukaan joka toinen vkl. Silloin minä en tee muuta kuin ruoan kaikille ja syömme yhdessä. Olen sanonut miehelle, että jos haluat lapsiasi nähdä, niin hoida itse. Jos et jaksa hoitaa, niin älä ota. Toki autan hädässä.

Vierailija
6/8 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin juuri ja juuri taipua tuohon yhteiseen ruokailuun. Ruuan voisin myös laittaa omalla vuorollani esim. viikonlopun yhden aterian.

Mitään ulkoiluja en alkaisi harrastaa, saati matkoja. Käyn mieluummin sitten matkat kavereitten tai äitini kanssa.

Kenen lapset, on se hoitaa. Myöskään mitään kustannuksia ei toisten lapsista saa tulla.

Tähän monet vetoaa, että miehen mukana tulee lapsetkin. Kyllä näin on, mutta ei sen uuden puolison vastuulle.

Vierailija
7/8 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä talven aikana huomannut, että osallistun todella paljonkin tuohon perhe-elämään. Sujahtanut siihen kuin itsestään. Mies hoitaa poikansa lähes tulkoon itse, mutta jotenkin en osaa olla poiskaan.

Kun sitten taas vapaaviikkoina, mies tekee pitkiä päiviä, että tekee lapsiviikolla sitten lyhyempää päivää. Mä olen siis enemmän lasten kanssa. Touhutaan ja leikitään paljon. Ruokaakin tehdään kimpassa. Rakennellaan majoja ja ihmetellään luontoa. Tehtiin viime kesänä kasviotkin, vaikkei kukaan vaatinut. Perheen yhteisiä projekteja.

Laskettelureissuissa ja ulkomaanreissuilla en ole ollut mukana. Kotimaan matkailussa olen mukana. Patikoidaan ja telttaillaan.

Mullahan on oma kämppä samassa pihapiirissä kuin noi ukot asuu. Mä pääsen tarvittaessa kaikkea karkuunkin. Huomiona vielä se, että mies hoitaa siivoukset. Munkin kämpässä. Muut menee aika fifty-fifty.

Vierailija
8/8 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistun paljon lasten elämään, mutta kaikki vastuu on tietenkin isällä. Mies on huippuhyvä vanhempi, eikä todellakaan ole yrittänyt vyöryttää mitään minun niskaani päästäkseen itse helpommalla. "Vetovastuu" lapsista oli miehellä jo silloin, kun hän oli lasten äidin kanssa yhdessä.

Minulla ei ole omia lapsia ja sanon ihan suoraan, että tämä on täysin rusinat pullasta minulle. Olen saanut elämääni kaksi ihanaa ja rakasta lasta, mutta olen heille se kiva ja rento aikuinen. Tehdään ja touhutaan yhdessä paljon kaikkea kivaa. Minula on hyvä taloudellinen tilanne verrattuna lasten vanhempiin, joten pystyn ostamaan ja järjestämään heille paljon sellaista mihin vanhemmilla ei ole varaa. Toki myös autan läksyissä, teen ruokaa jne., mutta se menee siinä normaalin arjen ohessa. Oikeastaan kaikki sujuu täysin mutkattomasti noiden loistavien muksujen kanssa :D

Samaistun lähinnä tähän vastaukseen. Mikä teitä muita vaivaa? Perhe sisältää meidät aikuiset ja lapset erittelemättä syntyperän mukaan. Toki tehtiin perheenä kaikkea, mitä muutkin perheet, vietettiin aikaa, syötiin, reissattiin. Ja puhun menneessä aikamuodossa vain siksi, että lapset asuvat jo kumpikin omillaan, ja me ollaan miehen kanssa kaksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä