Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon on ihmisiä jotka vaan nysvää kotona

Vierailija
22.01.2021 |

Ei ikinä käy missään, ei edes ulkoile.
Jo kolmas asukas yläkerrassa kymmenen vuoden aikana ja sama meno.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä; mutta käyn kyllä lenkillä joka päivä ja muutaman kerran kaupassa viikossa. Minne minun pitäisi mennä sitten jollen kotona saa olla? Sukua ei ole eikä kesämökkiä eikä ystäviä. Pitäisikö telttaan mennä pihaan yöksi vai mitä aloittaja tarkoittaa ettei kotona saa olla?

Vierailija
2/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö yläkerran asukas jotenkin aloittajaa? Aika paljon olet itsekin kotona, jos noin tarkkaan ehdit seurata naapurin menoja tai menemättä jättämisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääasiassa kotona. Harrastan asioita, jota voi tehdä kotona.

Työnikin ovat paljolti kotiympäristössä.

Vierailija
4/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät käyn töissä. Viikonloppusin olen paljon kotona. Jos en olisi, niin maksaisin turhaan asumisesta 650e kuussa.

Vierailija
5/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä. :D Ennen koronaa kävin muutamassa tapahtumassa per vuosi, mutta ns. normiarki minulla menee neljän seinän sisällä. Täysin normaali ”en astu pikkuvarpaallakaan ulos” -aikaväli minulle on esim. kokonainen viikko. Ulkoilemaan ei ole tarvetta lähteä kun askelmittari pelittää kotonakin ja raitista ilmaa saa ikkunasta, jos niikseen tulee. Kotona minulla on kaikki <3

Vierailija
6/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on punttivermeet kotona ja 12h päivässä menee tietokoneen ääressä, ei ole kovin paljon tarvetta kodista poistua. Kerran viikossa kauppaan ja mitä nyt lenkillä jne käy.

Vierailija
7/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta tahdosta hikikomori, entä sitten? Haittaako?

Vierailija
8/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihminen ei viihdy kotonaan, sillloinhan siellä on joku vika. Ei näin talvella huvita lähteä kovin kauas. Syksyllä tein parin viikon reissun pohjoiseen henkilöautolla. Kiertelin kansallispuistoissa vaeltamassa. Nukuin myös autossa koko matkan. Oulanka ja karhunkierros, lemmenjoki, Kevo Utsjoki, urho Kekkonen ym. Täällä kotona on hommia työttömälle. Lumihommat, lämmitystä, puiden kantamista, siivousta, leipominen, kaupassa käynti, tölkkien keräys luonnosta niitäkin on jo jätesäkillinen, tarttis viedä lidliin. Ainoa asia joka harmittaa, etten koskaan löytänyt kunnon sopivaa mies ystävää. Siinä mä olen epäonnistunut kun en ole sosiaalisesti taitava. Mä yritän korvata sitä puutetta hyväksymällä virheeni ja luopumalla. Luopuminen keventää oloa.

Vierailija
9/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni nysvää nyt kotona olosuhteiden pakottamana.

Jos rajoitusten takia on mennyt työ ja toimeentulo, ei välttämättä ole varaa edes mennä kahvilaan tai matkustaa näkemään ystäviä.

Ja ainakin täällä pk-seudulla on nyt harrastuspaikat ja kirjastot kiinni, että niihinkään ei pääse.

Vierailija
10/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita nyt korona-aikaa, 10v oli puhe. Ihan riistakamera on käytössä, siitä näen. Minusta todella outoa nyhjätä neljän seinän sisällä.

Vierailija
11/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita nyt korona-aikaa, 10v oli puhe. Ihan riistakamera on käytössä, siitä näen. Minusta todella outoa nyhjätä neljän seinän sisällä.

Oudompaa se ihmisten kyylääminen riistakameralla on. 

Vierailija
12/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamera on siksi koska taloyhtiössä tehty varkauksia. Yhdeltä pihalta vietiin moottoripyörä ym. Tuo naapureiden menemiset sivutuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi