Kalle Palander eli carlos hakee seuraa tinderissä
Ja riiniksen mukaan avioliitto ok. Alkaisi vaan riinis pakkaamaan matkalaukkujaan. Kohta tulee uusi nainen Ontikaan.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kuhan kiusottelevat toisiaan ja yleisöä.
Minä uskon että heittää Riiniksen pihalle.
Vai että uusi nainen Onntikaan? Tekeekö se uusi nainenkin suurimman osan töistä ja ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vai että uusi nainen Onntikaan? Tekeekö se uusi nainenkin suurimman osan töistä ja ilmaiseksi?
Ehkä, ehkä ei mutta selvästihän Kalle uuden naisen haluaa. No, ehkä Riinikselle sopii, että Kalle on uuden naisensa kanssa Suomessa ja Riinis tekee työt ilmaiseksi ja asuu Ontikassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat varmaan jonossa jo. Onhan sentään julkkis 🙄
Julkkis on aina julkkis. Esimerkiksi tuossa Catfish-ohjelmassa olleet hieman, miten sen nyt nätisti sanoisi -miehet, ovat seurannassa löytäneet kivan oloisia kumppaneja, jotka ovat nähneet heidät televisiossa (!!!!!).
Riinis on mokannut lähes kaikessa. Nyt maksetaan laskut. Kallelle onnea tulevaisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Kalke ei peru eroa nyt. Uusi muija haluuuuuu
Kalke🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkis on aina julkkis. Esimerkiksi tuossa Catfish-ohjelmassa olleet hieman, miten sen nyt nätisti sanoisi -miehet, ovat seurannassa löytäneet kivan oloisia kumppaneja, jotka ovat nähneet heidät televisiossa (!!!!!).
Kyllä, onhan julkkiksilla aivan ylivoimaiset ominaisuudet ja kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, onhan julkkiksilla aivan ylivoimaiset ominaisuudet ja kyvyt.
Ehkä ei niin, mutta julkkis ei ole raaputtamaton arpa vaan tiedät mitä saat. Sama kuin esim. univormumiesten kanssa. Siksi naiset ovat niin kiinnostuneita miehistä joista näkee jo päällepäin heidän tasonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin odotan kun Riinis saa pakata laukkunsa ja häipyä.
Minä myös!!!
Kuhan kiusottelevat toisiaan ja yleisöä.