Mikä urheilulaji sopisi isommalle tytölle?
158 cm ja 75 kg. Kehtaanko esim. mennä salille? Peppua ei tarvitse kuitenkaan treenata, koska se on iso ja timmi muutenkin. Saako tytöt treenata muutakin kuin peppua, vai onko hartiat ja hauikset ihan turn off?
Kommentit (28)
Jooga, pyöräily, kuntosalitreeni, tanssi....
Kaikki käy.
Jos kunto on huono, niin kävely, pyöräily ja rauhalliset hiihtolenkit. Kehonpainotreeniä. Siitä se lähtee!
Eiks Eppu Normaali laulellu jotain,et
"Luin Sartrea ja päätin notta teen perseestäni niin ison että tuntuu..."
Tollasiahan me ollaan. Pikku ylipainot on tullu matkan varrella,kun ollaan otettu rennosti eikä olla jokaista suupalaa niin tarkkaan luokiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumopaini. Paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa.
Tota minäkin koittaisin noilla spekseillä
75 kg on höyhensarjaa kyseisessä lajissa.
Kaikki.
Roller derbyssä voisit olla todella haluttu?
Itämainen tanssi, jooga, pilates, vesijuoksu, core, kuntosali... käytännössä ihan kaikki, koska ei tuolla painolla vielä nivelet ole liian kovilla.
Olen hoikka, mutta en tee paljon ollenkaan käsitreeniä. Pienillä painoilla vaan 3x15 sarjoja. Isot lihakset ei näytä hyvältä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi kehitää itseään jos innostuu lajista.
Vesijuoksu. Siinä ei paino haittaa juuri lainkaan.
No kyllä mä teen salilla koko kropan treeniä. Ei tuohon yläkroppaan kovin suurta lihasmassaa saa kuitenkaan, jos ei sitten ihan reilusti treenaa ja katso syömiset sen mukaan jne. Mä treenaan omaksi iloksi ja kunnon puolesta. Kävely on myös tehokasta. Tosin oon laiha, lähes alipainossa, niin vähän eri.
Yleiskunnon kannalta hyötyliikunta. Kävely ja pyöräily autoilun sijaan, portaat hissin sijaan jne. Lihaskuntoa kannattaa ylläpitää, muuten lösähtää ennen pitkää kasaan kuin tyhjä säkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumossa on nykyään painoluokat ja on kova laji. Saa vetää avokämmenellä päähän ja muuta mukavaa.
Ihan mikä tahansa liikunta itsestä tuntuu hyvältä. Itse ”isona tyttönä” nautin erityisesti crossfitista, zumbasta, uimisesta, pyöräilystä ja luonnossa liikkumisesta. En ole ajatellut, että koolla on väliä, mutta ehkä joku baletti tai maratonille treenailu ei olis omalle kropalle se luontaisin valinta.
Se laji, mikä itseäsi eniten kiinnostaa, silloin on myös vahva motivaatio jatkaa ja saada aikaan haluttua mielihyvää ja tuloksia.
No miksi ei koko kroppaa voi treenata, vaikka on tuhtikin?
Ei kuntotreeni lihaksia hirveästi kasvata.
Kävely ja pyöräily ovat myös hyviä liikuntamuotoja.
Ei kai tuon vertainen ylipaino juoksuakaan estä?