Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ja millainen tietokone kirjoituskoneeksi?

Vierailija
21.01.2021 |

Pitäisi ostaa kone ihan vain kirjoituskoneeksi. En ole koskaan ostanut tietokonetta. Mies osti ennen. Millaisen koneen ostan ja mitä pitää ottaa huomioon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö osaa kukaan neuvoa?

Vierailija
2/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä mitään tehoja tarvitse olla, jos et kerran nettiä käytä paljoa, etkä etenkään pelaa koneella.

Halvin mahdollinen kone minkä irti saa, ja jos se on vain kirjoittamista varten, niin tottahan tarvitset jonkunlaisen tulostimen myös.

Ja toki siinä täytyy olla tallennustilaa, niitä kirjoittamisia varten, vai mitä tarkoitat tuolla pelkällä kirjoittamisella.

Tietokone myyjät kyllä osaavat suositella sinulle sopivaa tietokonetta.

Fiksu myyjä palvelee asiakkaan aina asiakkaan tarpeiden mukaan ja hyvin.  Tällöin asiakas myös palaa liikkeeseen.

Itse olen aina saanut tarpeitani vastaavat tietokoneet, puhelimet ja muut Gigantista.  Ei ole tyrkytetty liian kalliita tuotteita koskaan.

Pitää vaan osata kertoa myyjälle, mihin tarkoitukseen tietokonetta etupäässä käytetään.

Sama juttu älypuhelinten kanssa.  Itse olen jo vanhempi naisihminen ja ostokoseni ovat olleet onnistuneita.

Turhasta ei kannata maksaa, siis niistä jutuista tietokoneessa, millä ei ole itselle mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat noita ilmaiSEKSI kun vaan laitat vaikka toriin ilmoituksen että otetaan vanha läppäri.

Vierailija
4/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä mitään tehoja tarvitse olla, jos et kerran nettiä käytä paljoa, etkä etenkään pelaa koneella.

Halvin mahdollinen kone minkä irti saa, ja jos se on vain kirjoittamista varten, niin tottahan tarvitset jonkunlaisen tulostimen myös.

Ja toki siinä täytyy olla tallennustilaa, niitä kirjoittamisia varten, vai mitä tarkoitat tuolla pelkällä kirjoittamisella.

Tietokone myyjät kyllä osaavat suositella sinulle sopivaa tietokonetta.

Fiksu myyjä palvelee asiakkaan aina asiakkaan tarpeiden mukaan ja hyvin.  Tällöin asiakas myös palaa liikkeeseen.

Itse olen aina saanut tarpeitani vastaavat tietokoneet, puhelimet ja muut Gigantista.  Ei ole tyrkytetty liian kalliita tuotteita koskaan.

Pitää vaan osata kertoa myyjälle, mihin tarkoitukseen tietokonetta etupäässä käytetään.

Sama juttu älypuhelinten kanssa.  Itse olen jo vanhempi naisihminen ja ostokoseni ovat olleet onnistuneita.

Turhasta ei kannata maksaa, siis niistä jutuista tietokoneessa, millä ei ole itselle mitään merkitystä.

Kiitos kovasti. Pitääkö niihin ostaa kirjoitusohjelma erikseen. Entä tietoturva?

Vierailija
5/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pitää olla hyvä näppäimistö ja tarpeeksi suuri näyttö, että näet pitkät pätkät tekstiäsi.

Vierailija
6/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Gigantin tuotteet hajoavat vähän aikaa takuuajan päättymisen jälkeen. Power on myös paska. Osta kone Verkkokaupasta tai jostain muualta kuin Gigantista tai Powerista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi