Paha mieli. Mulla ei ole yhtään ystävää ja mietin, miksi edes elän.
Ja kirjoitin tänne nyt tämän koska ahdistaa niin paljon.
Kommentit (16)
Ap ❤️ ymmärrän sinua, koska minulla on sama tilanne
Ystäviä voi saada missä iässä tahansa, ei ole väliä minkä lainen ikäero tai sukupuoli on, alat nyt etsiä itsellesi ystävää. Vaikka somen /facebookin kautta /lähde vapaaehtoistyöhön...
Mun logiikka menee näin: elämälläni ja minulla ei olisi mitään merkitystä, jos Jumalaa ei olisi. Siksi Jumalan täytyy olla olemassa. Kaikki se Rakkaus mistä jäin paitsi tässä elämässä, odottaa minua tulevaisuudessa, kunhan jaksan räpistellä tämän lyhyehkön ajan loppuun. Ja siinä Jumala auttaa minua, kunhan en hellitä pyytämästä.
Jos vaivun itsesääliin ja surkutteluun, olen pian kuilun reunalla.
Uskonnollisuus ja hengellisyys voisi tuoda elämääsi sisältöä.
Koita pysyä kaukana noista uskonkauppiaista. Niissä tuskin on oikeaa ystävyyttä. Miten olisi jokin itselle mieleinen harrastusjuttu, kieli-, keramiikka-, tiffany-, maalaus-, ruoanlaitto-, tjmv. mieleinen juttu. Mikäli asut vielä vanhempien luona, niin juttele heidän kanssaan pahasta olostasi, toivottavasti heillä on aidosti aikaa kuunnella, se helpottaa oloasi. Lievää alakuloa tulee ja menee lähes jokaiselle joskus. Yksinkin oleminen on parempi kuin huono ystävä. Hyvä ystävyys on molemminpuolista aitoa välittämistä. Ei kaikilla muillakaan ole ystäviä, on vain kavereita, tuttuja jotka myös ovat arvokkaita omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle parempia päiviä!
Oletko fb:ssä? Siellähän on ryhmiä joka lähtöön, ja jos keskustelee aktiivisesti omalla nimellä, niin saattaa jopa tutustua muihin ihmisiin. Vela ryhmässä ainakin järkätään jatkuvasti tapaamisia, no ei tietenkään viime vuonna. Mutta koita liittyä jonnekin, missä saat kontaktia ihmisiin.
Soittele kerran pari viikossa lähisukulaiselle, juttele niitä näitä hetki. On mahdollista että myöhemmin löytyy uusia tuttuja.
Mitä enemmän tätä elämää mietin, sitä vähemmän sitä ymmärrän sanoi nainen rullatuolissa Nottinghill leffassa.
Mullon ollut 3 ystävää ja jokainen heistä on mut pettänyt. Joten ei enempää ystäviä. Jos löytää luotettavia ihmisiä ympärille niin se on suuri rikkaus. Näin kun heitä ei ole niin ei ole. Lakkasin murehtimasta sitä ja keskityin löytämään muuta sisältöä.
Ja ennen kuin joku haluaa kommentoida niin kyllä etsin vikaa ensin itsestäni ja löysinkin niitä.
Sanotaan että se mikä ei tapa niin vahvistaa. Sen näkee ken elää.
Tsemppiä ap! Rakenna hyvä ja rakas elämä itsellesi.
Itselläni sama tilanne, ei yhtään ystävää, ei ole ollut vuosikausiin. J a todellakin kaipaisin edes yhtä ystävää..Mistäpäin ap olet?
Mä teen just tätä. Auttaisko suakin?
https://www.helsinkimissio.fi/sites/default/files/custom/Yksinaisyystyo…
Okei. Useat ihmiset ovat pahansuopia, jos lohduttaa.