Näin tänään kaupassa maskittoman naisen, joka pyyhki nuhaa
Kommentit (23)
No helpompi se on sairaana niistää ja hengittää ilman maskia. Tiedä vaikka oli alkava korona.
Minä näin miehen,joka laski maskia alemmas ja niisti räkäpötkyt nokastaan kaupan ulkovella pyyhkäisten käsiselkäänsä lillut ja nosti sitten maskin takaisin naamalleen...
Mä näin miehen joka IHAN OIKEASTI painoi etusormella toista sieraintaan ja roiskaisi toisesta sieraimesta räkää kaupan lattialle! Vttu mikä urpå. Harmittaa edelleen etten nostanut meteliä, olin vain niin pöyristynyt että menin sanattomaksi.
Mistä tiedät että on nuhaa? Minulla alkaa aina nenä vuotaa kun tulen kylmästä/ viileästä lämpimään. Se on piirre ei sairaus.
Nyt on talvi! Jos tulee jalkaisin kauppaan, alkaa pakostikin nenä vuotaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten nuhaa pyyhitään?
Jos se pyyhki kädessä olevaa kylttiä, jossa luki nuha - niin sehän oli törkeää ja vielä ilman maskia!
Hah, mä eikä mun perhe pidetä ikinä missään maskia, koska koronaa ei ole olemassakaan ja te maskipellet olette Marinin pässejä.
Niistin tänään kuntosalilla koska kun ulkoilen nenäni alkaa valua. Aina.
Minulla oli flunssa viimeksi vuosi sitten. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mä näin miehen joka IHAN OIKEASTI painoi etusormella toista sieraintaan ja roiskaisi toisesta sieraimesta räkää kaupan lattialle! Vttu mikä urpå. Harmittaa edelleen etten nostanut meteliä, olin vain niin pöyristynyt että menin sanattomaksi.
Kai menit nuolemaan rään heti?
Mulla valuu usein nenä, mutta nuhaa se ei ole. Esim. talvella kun tulee kylmästä lämpimään ja keväällä allergian takia. No, mä käytän kyllä maskia, mutta se nyt ei ole se pääpointti tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, pyysin että kaupan henkilökunta pesee lattian sinunkaltaisellasi moppipäällä.
Kotonaan on kuollut yhteensä 2 miljoonaa maapallolla ,budhamunkkien tilaa ei tiedetä . Mutta kun muiden räkiminen on nyt nähty niin miten kunkin oma räkiminen sujuu ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuhaa pyyhitään?
Jos se pyyhki kädessä olevaa kylttiä, jossa luki nuha - niin sehän oli törkeää ja vielä ilman maskia!
Hah, mä eikä mun perhe pidetä ikinä missään maskia, koska koronaa ei ole olemassakaan ja te maskipellet olette Marinin pässejä.
Covid-19 on olemassa, mutta ei oikeasti ole mikään pandemia, vaan tavallinen influenssa - teitä on huijattu raskaasti.
Eikä maskit auta viruksiin yhtään - virukset menevät maskin läpi ihan hujauksessa.
Sensijaan maskit pitäisi kieltää - ovat hengenvaarallisia, ihminen joutuu hengittämään vain hiilidioksidia ja voi saada vaikeita sairauksia ja jopa kuolla.
Mutta "ne" haluavat viedä meiltä raikkaan ilmankin kaiken muun lisäksi.
Tulemme kohtamaan todella kauheita aikoja.
Mä niistin nenäni eilen ladulle painaen vuorotellen sieraimen kiinni hansikkaisin käsin ja niihinkin tuli räkää ja hieroin niitä lumeen. Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, pyysin että kaupan henkilökunta pesee lattian sinunkaltaisellasi moppipäällä.
No, eihän sitä enää tarvinnut pyyhkiä sinun moppipääsi pyyhinnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä niistin nenäni eilen ladulle painaen vuorotellen sieraimen kiinni hansikkaisin käsin ja niihinkin tuli räkää ja hieroin niitä lumeen. Ja olen nainen.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eihän sitä enää tarvinnut pyyhkiä sinun moppipääsi pyyhinnän jälkeen.
Toivon että ostit ne tuotteet johon räkä roiskui.
Miten nuhaa pyyhitään?