Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ruokaostosten tilaamisesta kotiin

Vierailija
19.01.2021 |

Miten elämäsi muuttui kun aloit tilata ruokaostokset kotiin? Mikä yllätti? Meneekö enemmän vai vöhemmön rahaa kuin ennen? Kuinka usein tilaat? Perheen koko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä helpottui ja rahaa kuluu vöhemmön. Kerran viikossa tilataan tai vähän harvemmin. Kaksi aikuista ja kaksi lukiolaista. En enää rupea raahaamaan itse ostoksia, kymppi on pieni hinta ja sen tosiaan säästää kun heräteostokset jää pois.

Vierailija
2/3 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava palvelu erityisesti kerrostalossa asuvalle. Ruoat kärrätään ovelle asti, ei tarvitse itse kantaa autolta rappuun ja hissiin ja kotiovelle.

Käytiin ennen joka päivä/joka toinen päivä kaupassa. Aikaa meni älyttömästi kaupassa käyntiin. Nyt käytän kauppalistan päivittämiseen n 10min ja se on siinä, tilaus matkaan.

2 aikuista ja 1 lapsi, kaikki kolme kotona joten ruokaa ja mm maitolitroja kuluu. Tilataan 1,5-2vk välein iso lasti, tuoreet loppuu tuossa ajassa, mutta pakasteita ja säilyviä hyödyntämällä saa pidennettyä vähän tilausväliä.

En ole tarkkaan seurannut miten on mennyt rahaa ennen vs jälkeen, mut mitä olen huomannut on että ruokakulut ovat tasoittuneet. Ennen jompi kumpi kävi kaupassa ja kulut saattoivat painottua turhaan vain toiselle puolisolle, nyt tilaukset maksetaan vuorotellen ja summa on aika vakio, tietty lista

Vähän muuttuu, mutta aina on esim jotain pesuaineita tmv täydennettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuoden verran olen tilannut. Perheessä lisäkseni kaksi teiniä.

Helpottaa kummasti arkea ja säästää aikaa ja vaivaa. Se kymppi (cittarin 9,90) on pieni summa siitä vaivasta, että joku kerää ostokseni, pakkaa ne ja kuljettaa ne kotiovelkeni sovittuna aikana. Turhia heräteostoksia ei tule, vastaavasti hakusanoilla löytää myös sellaista, mitä ei narketissa jaksa etsiä.

Tilaus tulee kerran viikossa, kalat, lihat ja tuoresalaatin haen lisäksi lähikaupasta kerran viikossa. En voisi olla tyytyväisempi! Tulee myös paremmin suunniteltua viikon ruuat ja kauppareissuun menevän ajan voi käyttää ulkoiluun, lukemiseen jne