Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten dorka mies kun kysyin uskollisuudesta...

Vierailija
18.01.2021 |

Minä, silloin aika kokematon nainen, siinä vierekkäin maatessamme (nukuimme vain sen yön vierekkäin, mies olisi halunnut muutakin), kysyin mieheltä:

"Jos me seurustelisimme, niin pystyisitkö olemaan mulle uskollinen?"

No mies siihen: "Mä en osaa tota oikein sanoa kun mä en oo ennen seurustellut, jos tulis tilaisuus...[pettää]
mähän sanon sen minkä sä haluat kuulla!"

Ja se mies oli 25, mä olin 21. Sen kerran kun nykymaailmassa on edessä nainen joka ei ole ollut monen kanssa, joka etsii luotettavaa miestä, arvostaa ja kysyy uskollisuudesta, niin tuossa on miehen vastaus.

Tuosta on jo kauan aikaa. Mutta pitääkö luopua toivosta? Löytyykö uskollisuutta arvosta, naista arvostava ja kunnioittava luotettava mies parisuhteeseen?

Onko herrasmiesmäisyys kokonaan kadonnut miehistä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi rehellisesti, joten eihän tuossa mitään ongelmaa ole. Menet ja etsit toisen.

Vierailija
2/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäisyys ei ole kokonaan kadonnut miehistä, mutta me herrasmiehet vanhenemme. Eli me emme enää kelpaa herrasmiehen seuraa kaipaavalle nuorelle naiselle. Ja meidänkään ikäluokassa ei ole paljon herrasmiehiä, eli aikuista seuraa on tyrkyllä. Mutta kun olen uskollinen herrasmies se ei kelpaa.

Tapakasvatus ei liene nykyään kovin muodikasta ja sen seurauksena herrasmiehet katoavat. Jos saatte poikalapsia, opettakaa heidät kunnioittamaan naisia. Ja siihen vielä lisäksi herrasmiehen käytöstavat. Näin varmistatte pojallenne pesää yllinkyllin, koska hän eroaa miellyttävällä tavalla massasta.

Vierailija
4/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kerran väitti minulle 9kk ajan, että se lapsi on minun ja vain minun. Sitten kun lapsi syntyi ja DNA-testi vihdoin tuli, niin sitten hän yhtäkkiä muisti että joku toinen mies tuli häneen 3 päivää ennen kuin harrastimme seksiä (vedin ulos juuri ja juuri, keskeytetty yhdyntä). Näin ne naisetkin toimivat rehellisyyden suhteen, ei vain miehet. Ei siis ollutkaan minun lapsi, vaikka näin minulle uskoteltiin. Miehet testatkaa asia aina!

Vierailija
5/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäisyys ei ole kokonaan kadonnut miehistä, mutta me herrasmiehet vanhenemme. Eli me emme enää kelpaa herrasmiehen seuraa kaipaavalle nuorelle naiselle. Ja meidänkään ikäluokassa ei ole paljon herrasmiehiä, eli aikuista seuraa on tyrkyllä. Mutta kun olen uskollinen herrasmies se ei kelpaa.

Tapakasvatus ei liene nykyään kovin muodikasta ja sen seurauksena herrasmiehet katoavat. Jos saatte poikalapsia, opettakaa heidät kunnioittamaan naisia. Ja siihen vielä lisäksi herrasmiehen käytöstavat. Näin varmistatte pojallenne pesää yllinkyllin, koska hän eroaa miellyttävällä tavalla massasta.

Totuuden siemen. Mistä ne kaikki petolliset miehet tulevat? Kuka heidät tapakasvattaa pojista miehiksi? Onko niin että vain äiti raataa otsa hiessä kasvattaakseen lapsestaan hyvin toisia kohtelevan luotettavan aikuisen, ja isä opettaa huonot tavat koska on mies?

En jaksa uskoa. Opetetaanko lapsia kotona tavoille vai jätetäänkö sekin koulun (tai kaveriporukan) vastuulle? Entä kotityöt ja niiden jakaminen, kuka opettaa vai ei kukaan?

Vierailija
6/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen kerran väitti minulle 9kk ajan, että se lapsi on minun ja vain minun. Sitten kun lapsi syntyi ja DNA-testi vihdoin tuli, niin sitten hän yhtäkkiä muisti että joku toinen mies tuli häneen 3 päivää ennen kuin harrastimme seksiä (vedin ulos juuri ja juuri, keskeytetty yhdyntä). Näin ne naisetkin toimivat rehellisyyden suhteen, ei vain miehet. Ei siis ollutkaan minun lapsi, vaikka näin minulle uskoteltiin. Miehet testatkaa asia aina!

Mi ten tä mä liit tyy tuohon aloitukseen?

Vierailija
7/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kysyit. Hän vastasi rehellisesti.

Ehkä tämä herra ei ole se etsimäsi herrasmies.

Tuon otannan perusteella ei voi vielä tehdä johtopäätöksiä.

Mä olen naimisissa luotettavan miehen kanssa, joka osaa olla herrasmies ja osaa olla muutakin.

Luotettava hän on. Siitä mun ei tarvitse olla huolissani. Se on iso arvo.

Vierailija
8/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut sinun, mutta kannattaisi käyttää ehkäisyä. Kunnon ehkäisyä.

Vierailija
9/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että mieskin oli vain 25 vuotias, niin pidän hänen vastaustaan erittäin rehellisenä. Ei ehkä niin kauniina, kuin olisit halunnut kuulla. Tuosta se kundi olisi voinut kehittyä kumpaan suuntaan vaan. Kaikki asiat eivät tule valmiina lautaselle.

Vierailija
10/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kadonnut.

Sinä sait suoran vastauksen suoraan kysymykseen.

Vierailija
11/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän keskeytetty yhdyntä ole mikään ehkäisykeino ylipäätäänkään!

Vierailija
12/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkeloko se täällä taas ölisee?

Vierailija
13/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taas yhdestä miehestä yleistetään kaikkiin miehiin. Hohhoijaa.

Mikä on herrasmiehen naispuolinen vastine? Sellaista ei naisista löydy vuonna 2021 

Vierailija
14/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus on niin paljon muutakin kuin seksiä. Hairahdukset voi pitkässä suhteessa olla ihan ok, jos on muutoin hyvä ihminen. Ja vastaavasti itsekäs, vittumainen ja manipuloiva kumppani ei ole yhtään sen enempää jalompi tai "uskollinen", vaikka ei koskaan kikkeliään vieraissa uittaisi tai toosaansa kylänraitilla levittelisi.

Miksi niin moni pakkomielteenomaisesti keskittyy juuri kumppaninsa seksuaalisuuden vahtaamiseen ja kahlitsemiseen? Kai sitä elämässä paljon muutakin on. 

Vierailija
15/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollisuus on niin paljon muutakin kuin seksiä. Hairahdukset voi pitkässä suhteessa olla ihan ok, jos on muutoin hyvä ihminen. Ja vastaavasti itsekäs, vittumainen ja manipuloiva kumppani ei ole yhtään sen enempää jalompi tai "uskollinen", vaikka ei koskaan kikkeliään vieraissa uittaisi tai toosaansa kylänraitilla levittelisi.

Miksi niin moni pakkomielteenomaisesti keskittyy juuri kumppaninsa seksuaalisuuden vahtaamiseen ja kahlitsemiseen? Kai sitä elämässä paljon muutakin on. 

Katsos kun seksin kautta voi tulla myös tauteja. Kondomi ei ole 100 % suoja mitään tautia vastaan, ja kondyloomalta (hpv) ja herpekseltä se ei suojaa välttämättä lainkaan, eli tartunta tapahtuu yleensä siitä huolimatta. Ei ole kiva saada itseensä elinikäisiä vaivoja tai kohdunkaulan syöpää aiheuttavaa virustyyppiä. 

Vierailija
16/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kehuttu(!) ap:n kertomuksen miestä rehellisyydestä.

Mutta eihän hän edes vastannut ap:n kysymykseen, vaan hyvinkin kierolla tavalla ilmaisi, ettei ap voisi sitä koskaan tietää. (Ellei jäisi rysän päältä kiinni, koska silloin ei auttaisi edes sanoa "mitä kumppani haluaa kuulla.)

Tuo mies ei siis pitänyt uskollisuutta saati rehellisyyttä minkään arvoisena.

Todella dorka tyyppi.

Vierailija
17/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun seksin kautta voi tulla myös tauteja. Kondomi ei ole 100 % suoja mitään tautia vastaan, ja kondyloomalta (hpv) ja herpekseltä se ei suojaa välttämättä lainkaan, eli tartunta tapahtuu yleensä siitä huolimatta. Ei ole kiva saada itseensä elinikäisiä vaivoja tai kohdunkaulan syöpää aiheuttavaa virustyyppiä. 

Sekö oikeuttaa ohjailemaan toisen aikuisen ihmisen valintoja sen sijaan, että luottaisit hänen omaan harkintakykyynsä? Ja jos et luota hänen harkintakykyynsä, miksi olet edes kelpuuttanut hänet kumppaniksesi? Miksi haluat omistaa toisen ihmisen rakastamisen sijaan? Miksi uskollisuuskäsityksesi pyörii pakkomielteisesti juuri SEKSIN ympärillä - eikö se ole äärimmäisen pinnallista? 

Vierailija
18/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ihmissuhteiden kusiseen maailmaan! Täällä se naiivius karisee äkkiä pois ja katkeruus tulee tilalle :)

Vierailija
19/19 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies ei puhu pesästä!