Stayacation aikuisille pääkaupunkiseudulla
Kommentit (16)
Mikä juuri lailla robertsissa on hyvää?
Itse olen tykännyt Marskista rempan jälkeen. Keskeinen sijainti, kaikki lähellä. Halutessaan mahtavat näkymät Maskulle ja Espalle. Mun makuun tosi kivat huoneet. Alakerran baarissa oli syyskuussa vielä esiintyjiä.
Pää on puskassa, muttä töpöhäntä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykännyt Marskista rempan jälkeen. Keskeinen sijainti, kaikki lähellä. Halutessaan mahtavat näkymät Maskulle ja Espalle. Mun makuun tosi kivat huoneet. Alakerran baarissa oli syyskuussa vielä esiintyjiä.
Oho.
Maskulainen
Tajusin, ettei olla puolison kanssa vietetty yhtään yötä yhdessä kodin ulkopuolella koko viime vuonna! Nyt oli ihan hyviä tarjouksia monella ketjulla ja varasin meille ystävänpäivän kunniaksi staycationin Klaus K:hon. Saa nähdä, onko rajoituksia höllennetty tai tiukennettu siihen mennessä.
Lisää suosituksia otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia valo hotellista?
Kaveri suositteli sitä! Oli kuulemma hyvä ruoka ja palvelu ja se wellness-alue viihtyisä.
F6. Hyvä sijainti ja ripaus luksusta kohtuuhintaan. Lilla Roberts myös kiva. Seuraavaksi tarkoitus kokeilla Havenia.
Olen itse ja myös muu perhe tykäsynyt Radisdon Blu Plazaan aseman vieressä.
Hintalaatusuhde kohdallaa, noin 50 hotellista on Helsingissä kokemusta. Monen mielestä siellä paras aamiainen esimerkiksi.
Minun suosikkini on Lilla Roberts. Kaikki kohdillaan.