Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä pois laitoksesta?

Vierailija
17.01.2021 |

Haluaisin hakea yhteishaussa toisella paikkakunnalla sijaitsevaan matematiikkapainotteiseen lukioon.

Lisäksi en viihdy laitoksessa ja tunnen oloni turvattomaksi.

Pärjäisin kotona nykyään hyvin. Ongelmat miksi jouduin tänne oli lähinnä ”skitsofrenian oireita”.
Olin tuolloin vastaan hoitoa mutta nykyään olen hoitomyönteinen ja otan lääkkeet säännöllisesti. Terapiaa ei edes ole tarjottu, joten en vielä käy terapiassa tms.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, et ole hoitomyönteinen, viimeksi tyyliin viikko sitten halusit eroon lääkityksestä yms.

Vierailija
4/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, et ole hoitomyönteinen, viimeksi tyyliin viikko sitten halusit eroon lääkityksestä yms.

Olen hoitomyönteinen. Jos lääkityksen vaihtaminen on hoitokielteisyyttä niin ok lmao

Vierailija
5/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitomyönteinen. Jos lääkityksen vaihtaminen on hoitokielteisyyttä niin ok lmao

Et halunnut vaihtaa lääkitystä, vaan lääkityksestä kokonaan eroon. Toivottavasti suojelevat muita tuohon lukioon haluavia ja pitävät sut siellä missä sun nyt kuuluu olla, hoidossa huostassa.

Vierailija
6/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halunnut vaihtaa lääkitystä, vaan lääkityksestä kokonaan eroon. Toivottavasti suojelevat muita tuohon lukioon haluavia ja pitävät sut siellä missä sun nyt kuuluu olla, hoidossa huostassa.

Vaihdan laitosta. Halusin vaihtaa lääkityksen, kyssaa ittes

Vierailija
7/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä asiallinen nuori :D Voi luoja, et tuu ikinä pärjäämään erikoislukiossa tolla asenteella. Onneks sut pidetään huostassa.

Vierailija
8/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut mitään tästä.

Vierailija
9/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tekstistä huokuvasta asenteesta huomaa erittäin selkeästi, että oireilet edelleen vahvasti.

Vierailija
10/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tekstistä huokuvasta asenteesta huomaa erittäin selkeästi, että oireilet edelleen vahvasti.

Moi trolli :D

Vierailija
11/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä asiallinen nuori :D Voi luoja, et tuu ikinä pärjäämään erikoislukiossa tolla asenteella. Onneks sut pidetään huostassa.

Mun ka on yli 9. Jos mua kohtaan ollaan epäasiallisia oon takas :D

Vierailija
12/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää trollit pois

Vierailija
13/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
15/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat samaa koko ajan? Okei oot Asperger ja jumitat tietyissä kohdin. Muuten en huomaa, että huokuisi mikään muu sairaus teksteistäsi. Ottaa nyt vaan aikaa, kun oot laitokseen joutunut. Kauan olet ollut siellä?

Vierailija
18/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankutat samaa koko ajan? Okei oot Asperger ja jumitat tietyissä kohdin. Muuten en huomaa, että huokuisi mikään muu sairaus teksteistäsi. Ottaa nyt vaan aikaa, kun oot laitokseen joutunut. Kauan olet ollut siellä?

kuukauden. Haluan vaan päästä pois

Vierailija
19/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salty

Vierailija
20/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Huoh