Miten päästä pois laitoksesta?
Haluaisin hakea yhteishaussa toisella paikkakunnalla sijaitsevaan matematiikkapainotteiseen lukioon.
Lisäksi en viihdy laitoksessa ja tunnen oloni turvattomaksi.
Pärjäisin kotona nykyään hyvin. Ongelmat miksi jouduin tänne oli lähinnä ”skitsofrenian oireita”.
Olin tuolloin vastaan hoitoa mutta nykyään olen hoitomyönteinen ja otan lääkkeet säännöllisesti. Terapiaa ei edes ole tarjottu, joten en vielä käy terapiassa tms.
Kommentit (27)
Edelleenkin, et ole hoitomyönteinen, viimeksi tyyliin viikko sitten halusit eroon lääkityksestä yms.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, et ole hoitomyönteinen, viimeksi tyyliin viikko sitten halusit eroon lääkityksestä yms.
Olen hoitomyönteinen. Jos lääkityksen vaihtaminen on hoitokielteisyyttä niin ok lmao
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitomyönteinen. Jos lääkityksen vaihtaminen on hoitokielteisyyttä niin ok lmao
Et halunnut vaihtaa lääkitystä, vaan lääkityksestä kokonaan eroon. Toivottavasti suojelevat muita tuohon lukioon haluavia ja pitävät sut siellä missä sun nyt kuuluu olla, hoidossa huostassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut vaihtaa lääkitystä, vaan lääkityksestä kokonaan eroon. Toivottavasti suojelevat muita tuohon lukioon haluavia ja pitävät sut siellä missä sun nyt kuuluu olla, hoidossa huostassa.
Vaihdan laitosta. Halusin vaihtaa lääkityksen, kyssaa ittes
Siinäpä asiallinen nuori :D Voi luoja, et tuu ikinä pärjäämään erikoislukiossa tolla asenteella. Onneks sut pidetään huostassa.
Sun tekstistä huokuvasta asenteesta huomaa erittäin selkeästi, että oireilet edelleen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Sun tekstistä huokuvasta asenteesta huomaa erittäin selkeästi, että oireilet edelleen vahvasti.
Moi trolli :D
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä asiallinen nuori :D Voi luoja, et tuu ikinä pärjäämään erikoislukiossa tolla asenteella. Onneks sut pidetään huostassa.
Mun ka on yli 9. Jos mua kohtaan ollaan epäasiallisia oon takas :D
Miksi jankutat samaa koko ajan? Okei oot Asperger ja jumitat tietyissä kohdin. Muuten en huomaa, että huokuisi mikään muu sairaus teksteistäsi. Ottaa nyt vaan aikaa, kun oot laitokseen joutunut. Kauan olet ollut siellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat samaa koko ajan? Okei oot Asperger ja jumitat tietyissä kohdin. Muuten en huomaa, että huokuisi mikään muu sairaus teksteistäsi. Ottaa nyt vaan aikaa, kun oot laitokseen joutunut. Kauan olet ollut siellä?
kuukauden. Haluan vaan päästä pois
Up