Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Whatsapp kysymys!
17.01.2021 |
Kaikki on nyt pikkuhiljaa vaihtamassa whatsappista Signaliin. Jos esim. ite pitää whatappin mutta toinen poistaa koko sovelluksen, niin pysyykö whatappissa käyty keskustelu silti itsellä tallessa? Tietääkö joku?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tää olis kiva tietää. Jollain varmaan jo kokemusta?
Voithan ottaa varmuuskopiot ainakin kaikista tärkeistä keskuteluista, varmuuskopiointi kannattaa muutenkin ottaa rutiiniksi.