Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Solarium vuonna 2021

Vierailija
17.01.2021 |

Uskaltaako solariumissa käydä? Tarkoituksena olisi siis käydä vain pari kertaa talven aikana, jotta saisi vähän sävyä ihoon ja kaamosoireisiin helpotusta. Ruskettavia en voi käyttää allergiaoireiden takia.

Suomessa kaikki on niin vaarallista, vaikka olen kalpea kuin lakana en kesälläkään saisi nauttia auringosta - koska vaara! Suomessa paistaa aurinko niin harvoin, että välillä huvittaa miten paljon sitä pyydetään välttelemään. Jollain virallisella tietosivulla ( Duodecim) solariumiin liittyen kirjoittaja kertoi että olisi mielummin työskennellyt Tšernobylin onnettomuusalueella kuin kävisi kerran solariumissa - tämä väite oli jo niin naurettava, että menee yli hilseen. Jos solarium olisi yhtä vaarallinen kuin räjähtänyt ydinreaktori, ei niitä varmasti olisi käytössä lainkaan. Mikä tässä on nyt se objektiivinen näkemys, ilman kaunistelua/kauhistelua?

Käykö kukaan solariumissa vuonna 2021?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joka kevät, kärsin aurinkoihottumasta oikeelta nimeltään monimuotoinen valoihottuma.

Solariumista saan pienen päivetyksen, joten voin sitten istuskella varjossa, jotta ei tarvi koko kesää kalkkilaivan kapteenina kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn joka kevät, kärsin aurinkoihottumasta oikeelta nimeltään monimuotoinen valoihottuma.

Solariumista saan pienen päivetyksen, joten voin sitten istuskella varjossa, jotta ei tarvi koko kesää kalkkilaivan kapteenina kulkea.

Kiitos! :) Netissä on vaan niin hirveää pelottelua että mitä tässä uskaltaa....