Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhojentanssipareilla vipinää?

Vierailija
17.01.2021 |

Onko vanhojentanssiparit vain tansspareja? Vai kysytäänkö yleensä pariksi jotain kiinnostuksenkihdetta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin vanhojentanssit kahteen kertaan ja panin molempia tanssiparejani.

M40

Vierailija
2/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat ihan vain tanssipareja. Parhaimman näköiset varataan tanssipariksi jo lukion ensimmäisenä vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on, ehkä ei. Yleensä ei ole, sillä harva voi valita parikseen juuri sen, jonka kanssa on jotain muutakin kuin vain tanssi.

Vierailija
4/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika voi valita tanssipariksi koulun kauneimman tytön koska pojista on tansseissa aina vajaus.

Helppo sopia etukäteen että palkkiona on muutama pano.

Vierailija
5/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika voi valita tanssipariksi koulun kauneimman tytön koska pojista on tansseissa aina vajaus.

Eiköhän sillä kauneimmalla tytöllä ole poikaystävä tanssiparina.

Vierailija
6/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sillä kauneimmalla tytöllä ole poikaystävä tanssiparina.

Kuka jaksaa enää nykyään seurustella?

Vierailija
7/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ensisijaisesti tanssitaan opiskelukavereiden kanssa ja vain jos ei paria löydy voidaan kysyä poikaystävää tainjotain kaveria.

Näin ainakin Hki:ssä!

Vierailija
8/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten eivät ole pareja eikä ole eikä tule mitään sutinaa. Onhan nyt aika sattuma, että poikaystävä olisi samanikäinen ja samassa koulussa. Minulla oli aikoinani poikaystävä kyllä, mutta ihan eri oppilaitoksessa. Pariksi minua pyysi vanha kaveri, jonka kanssa oltiin alakoulussa jo oltu luokkakavereita ja joka sattui olemaan poikaystävänikin tuttuja.

Vierailija
9/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toivoa, että pariksi pyytävä olisi kiinnostunut?

Vierailija
10/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kyseinen skenaario johtaa coitukseen.

Vierailija
11/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vanhojentanssi-ikäinen on vielä neitsyt, ja on sitä tanssien jälkeenkin. Mitkälie jonnet täällä fantasioi.....

Ei tartte olla vipinää, mutta tietysti koulun suosituimmat on suosituimpia myös tanssipareina, niin tytöissä kuin pojissa. Meillä oli tyttöjä paljon enemmän kuin poikia, joten poikia roudattiin läheisestä varuskunnasta opettelemaan poloneesia. Ei ollut ainakaan mulla sutinaa inttipojan kanssa, lähinnä ujostutti meitä molempia. Yksi koulukaveri kyllä iski inttiparinsa, seukkasivat hetken aikaa. Tämä viime vuosituhannella.

Vierailija
12/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ei. Itse tanssin poikakaverin (vanhempi kuin minä) serkun kanssa, mieheni tanssi naapurin tytön kanssa, poikani tanssi luokkakaverinsa kanssa ja tyttäreni naapuriluokan pojan kanssa, jota ei lainkaan tuntenut. Sutinaa ei kenelläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi