Kuinka kauan olet ollut nykyisessä työpaikassasi?
Laskin juuri että nykyisessä olen ollut 6 vuotta, 6 kk ja 25 pv. Hauska yhteensattuma että edellisessä työpaikassa olin ollut juuri tänään tasan vuoden kauemmin (eli 7 vuotta, 6 kk ja 25 pv).
Esim. tässä linkissä pystyy helposti laskemaan päivämäärien välisiä aikoja: https://www.timeanddate.com/date/duration.html
Kommentit (16)
Noin puoli vuotta ja tuntuu että elämä menee jotenkin hukkaan 😅
Toisessa työpaikassa pian 5v (tätä teen satunnaisesti extrahommina) ja päivätyössäni reilun vuoden.
Edelliset työpaikat
140 päivää
68 päivää
53 päivää
23 päivää
Viimeisen 8 vuoden aikana olen ollut yhteensä 280 päivää vain. Opiskelen.
2kk, laskin aivan itse, en tarvinnut tähän laskutoimitukseen mitään nettilinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 1987...
Kuten myös 😁
Vierailija kirjoitti:
Noin puoli vuotta ja tuntuu että elämä menee jotenkin hukkaan 😅
No ihan sama juttu. Tosin itse ollut töissä nyt puolitoista vuotta. Pääsin vähän suuremman työnantajan palvelukseen ja ajattelin, että nyt on hyvä. No ei ihan sellaista tuo suunnittelutyö, jota tykkään tehdä ja jossa olen hyvä. Itsellä siis teknisen alan koulutus. Työ on suht vaativaa, muttei tarvitse olla korkeasti koulutettu, vaikka sellaisia tuonne palkataan. Omalla koulutuksella ja yli 10 vuoden työkokemuksella en tee nykyisellään juuri mitään ja vähäinen osaaminen menee ihan hukkaan. Copy + paste suunnittelua lähinnä. Työpaikkana ihan ok kuitenkin.
Maaliskuussa tulee 15 vuotta täyteen. Vihaan tätä työtä ja työpaikkaa. Olis pitänyt lähteä pois vielä kun oli mahdollisuus.
5v