Oletko joskus yllättynyt pahanpäiväisesti kun mies tennareissa, farmariasussa ja tyköistuvassa paidassa on kertonut oikean ikänsä, olikin 55+!!
Kommentit (25)
Älä nyt hajota agendaasi toiseen ketjuun, kun edellinenkin on vielä kesken.
Älä jaksa taas tätä samaa trollausta.
oliko lantaisen saappaat jalassa ja talikko olalla?
Tuon ikäisillä on jo se pappakävely, vaikka olis mitkä tennarit. Tapailin vuosi sitten 53-vuotiasta, joka puhui isistä ja äidistä, ja aika paljon. Se se vasta oli nuorekasta.
Voisiko tämän palstahullun laittaa vaikka vähäksi aikaa jäähylle ?
Maalaismiehet alkavat näyttää 55-vuotiailta jo kauan ennen 45-vuotispäivää.
Liikaa alkoholia, tupakkaa, auringonvaloa (ilman suojavoidetta ja hattua). Siinähän se naama rupsahtaa tosi pahasti jo nelikymppisenä.
Olen yllättynyt pahanpäiväisesti, kun tuntematon mies on ilmoittanut minulle ikänsä.
Asia kun ei minulle mitenkään kuulu eikä toisten ikä kiinnosta.
Joo. Luulin seitsemänkymppiseksi. Olin aina pitänyt vähän jälkeenjääneenä, eihän kukaan täyspäinen eläkeläinen pukeudu noin. Samalla selvisi, että olihan se eläkkeellä. Nimittäin sairaseläkkeellä mt-ongelmien takia.
Olen kyllä, luulin että olisi ollut yli 80-vuotias.
Vaihda hyvä ihminen talvivermeet ja kunnon kengät! Näillä pakkasilla ihmettelisin jokaista tennareissa ulkoilijaa.
Miksi miehet aina ilmoitta olevansa 35+, 45+, 55+? Mitä se tarkoittaa? Että ovat 39, 49 ja 59? Miksi ei voi sanoa olevansa esim 36, 47 tai 58? Ei naisetkaan ikäänsä tolla tavalla kierosti ilmoita.
Joo, luulin yhtä yli 60 vuotiaaksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet aina ilmoitta olevansa 35+, 45+, 55+? Mitä se tarkoittaa? Että ovat 39, 49 ja 59? Miksi ei voi sanoa olevansa esim 36, 47 tai 58? Ei naisetkaan ikäänsä tolla tavalla kierosti ilmoita.
Joskus samaa miettinyt
M45+
Onko kaveri itseään täynnä oleva narsisti?
Hirveetä paskaa, jää elinikäiset traumat.
Luulin että oli 30v.
venäloisten anukset täytämme takiaisilla ja kovakuoriaisilla, sitten ne myydään kiinalaisille herkkusuille.
Kunhan nuorekkaat jytäaskeleet ovat hallussa, menee vaikka 18-vuotiaasta.
Olen. Luulin hänen olevan 75-vuotias.