Naisystävän muuttunut käytös
Olen seurustellut suurinpiirtein vuoden kauniin ja koulutetun naisen kanssa. N. 3 kuukautta sitten hän alkoi käymään jossain salaperäisessä seurakunnassa ja nyt hän räjähtelee milloin mistäkin. Seksin aikana hänen silmänsä pyörähtävät ympäri niin että valkuaiset vain näkyvät ja raapii minua. Tätä ei tapahtunut siis aiemmin. "Kokouksista" tullessaan yleensä on hyväntuulinen. Se mikä sai minut kirjoittamaan tänne palstalle, tapahtui viikko sitten. Yritin keskustella hänen kanssaan niitä näitä elämän synnystä ja kaivoin vanhan Raamatun esille kaapin perukoilta. Hänen silmänsä muuttuivat saman tien sysimustiksi ja alkoi huutaa minulle että, mitä tuo kirja tekee täällä. Yritin rauhoitella häntä, ja aloin lukemaan hänelle. Tilanne eskaloitui ja hän alkoi vapisemaan ja puhumaan jotain outoa kieltä. Nainen on alkanut myös levitoimaan, sidon hänet yöksi köydellä sänkyyn, ettei hän leijaile koko yötä pitkin kämppää.
Mitä tehdä, kannattaako suhdetta jatkaa, hankkia hänelle lääkäriaika tai jotain muuta apua vai erota?
Kommentit (5)
O/5
Täysin epäuskottava ja epälooginen, suorastaan typerä aloitus.
5/5