Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisaivoilla on aktiivisuus ja lepojaksot joita säätelee pääosin valo, ihmiset kyllä lämmittävät asuntojaan mutta valaisevat ne välinpitämättömästi!

Vierailija
14.01.2021 |

Täällä yksiössä asuva jolla jatkuvasti lämmin ja NELJÄ kirkasvalolamppua ja sanonkin ettei ihminen elä pelkästä lämmöstä, myös valoa tarvitaan!
Olin aiemmin heitä jotka talvisin mennessään kirkkaisiin tiloihin, uimahalleihin ja kirjastoihin siristelivät silmiään valon unohtaneina. Olen myös opiskelija ja tarvin valoa lukemiseen eri kohdissa asuntoa, ratkaisuni oli kirkasvalolamputus, aiemmin syksyllä hankin pienen pöytämallin mutta varsinainen kirkkaus asteli elämääni Joulun tienoilla, lahjana. Kaksi isoa seinämallia hohkaavat jatkuvasti täysillä, kirjoituspöydältä yksi iso pöytämalli valaisee pöydän ja suuntautuu sängylle, varsinainen sängyssäluvun lukulamppu on alkuperäinen lamppuni josta asiaan innostuin. Mahtavat kirkkaudet!

Eilen juuri iloitsin miten tunnelmallisen ja voimallisen valoläikän asunntoni muodostaa!

Ystäväni pitää täällä käydessään aurinkolaseja ja on hieman huolestunut valonmäärästä ja hän on sentään asunut monta vuotta Floridassa, väittää ettei sielläkään koko ajan eletty keskipäivän hetkeä mutta itse olen tyytyväinen!

Lisälämmitys tuo mukavuutta mutta lisävaloja kavahdetaan, kuitenkin juuri valo on ihmisaivoille merkki aktiivisesta ajasta ja toiminnasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hiihtomaajoukkueiden kanssa tekemissä muutamia kertoja ja heillä on kyllä myös kirkasvalolamppuja paljon käytössä, laittavat yhteistiloihinkin niitä, keittiöihin ja muuta. Varmaan että pysyy väsymys loitolla ja nehän kyllä on tarkkoja kuuntelemaan kroppaansa. Aapeetä kadehdin, pitäisin ehkä lippistä tuossa kirkkauden kotipesässä

Vierailija
2/3 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirkaslamppu kauppias, varokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenn veli jolla on aina kaikkea kummia keksintöjä, osa tosin hauskoja, muunsi ulkopaljunsa sähkökäyttöiseksi ja laittoi sinne entisen kiukaan tilalle traktoriin tarkoitetun etsintävalon osoittamaan paljun läpi taivaalle. En osaa selittää tuota asennusta paremmin mutta se on tosi hurjan näköinen lähde semmoin kun siinä paljussa oli jo ennestään liskopatsaita ja selläinen levä- kohokuviointi ja nyt se valo paistaa siiitä taivaalle. Uutena vuonna oli sinisellä karamellivärillä värjätty vesi ja se valo loisti siitä paljusta keskellä hankimaisemaa niin se oli kyllä kuin joku outo portti jonnekkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä