Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sosiaalisessa mediassa? Itse jätin ig:n Facebookin ja twitterin ja muihin en sekaannu.

Vierailija
14.01.2021 |

Mitä hyviä puolia olet havainnut kun jätit sosiaalisen median? MInua käy lähinnä sääliksi ihmiset jotka on sen orjia

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään WA käytössä.

Oon ulkopuolinen.

Vierailija
2/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vauvapalstalla? Tämäkin on sosiaalinen media.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin säästän valtavasti aikaa sillä, että löydän samasta paikasta niin monenlaisia eri asioita; ohjeita, vinkkejä, aikatauluja, kyytejä, kirppiksen, tietoa, ruokareseptejä...

Kysytkö jälleen huomenna samaa?

Vierailija
4/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut noissa koskaan, enkä tule olemaankaan. Elämäni on muualla, vauva-palstalla käyn lähinnä tsekkaamassa, kuinka idiooteiksi ihmiset ovat muuttuneet.

Vierailija
5/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on WhatsApp, ja Instassa privaatti tili nimimerkillä josta minua ei voi tunnistaa. En laita Instaan ikinä kuvia, enkä ota seuraajia, vain seuraan jotain tilejä joilla on kiinnostavaa sisältöä (ei yksityishenkilöitä). Facebookiss en ole ole ollut vuosiin. Twitterissä taitaa olla salanimimerkki tili mutta enpä ole sitäkään vuosiin koko appsia avannut.

Vierailija
6/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä minusta kysyttyä, ulkomaalainen asiakas: "Don't you have any social media?"

Minä: "No, I have a life" :D

Vierailija
7/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä minusta kysyttyä, ulkomaalainen asiakas: "Don't you have any social media?"

Minä: "No, I have a life" :D

Kommenttisi olisi uskottavampi, jos kertoisit sen livenä etkä netin turhanpäiväisistä turhanpäiväisimmällä palstalla.

Vierailija
8/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Facebookissa ja mun kissani on Instagramissa. En ole kokenut kummastakaan olevan mitään haittaa. FB:n kautta on helppoa pitää yhteyttä sellaisiinkin ihmisiin, joille ei kuitenkaan halua antaa puhelinumeroaan eikä sähköpostiosoitettakaan. 

Vierailija
9/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, 2007 tuli tehtyä naamatili ja alkuun olikin ihan hauska. Tuosta muutama vuosi eteenpäin niin jätin käytön pois kun totesin että ei ole minulle, jutut / käyttötarkoitus muuttui ihan silmissä. 

Vierailija
10/10 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. WA ainoa ja välillä palstailen. En ole kaivannut muita medioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän