yläkerrasta kuuluu tömistelyä, naisen kirkunaa ja miehen vihaista ja kovaa puhetta/huutoa (en kuitenkaan saa selvää puheesta)
Tämä on ensimmäinen kerta...Asuinaslue on hyvä.
Pitäisikö minun soittaa poliisit?
Noin 5-10minuuttia jatkunut
Kommentit (17)
nyt ei ole enää kuulunut mitään moneen minuuttiin
Asuinalue on hyvä, mutta samasta asunnosta kuulee melko usein bilettämisen ääniä (musiikkia kovalla, puheensorinaa, vieraita)
Talo on ollut superrauhallinen ennen tuon nuoren parin muuttoa.
Ensimmäinen kerta kun kuulin riitaa sieltä
muista naapureista ei ikinä ole kai kuulunut mitään
Mulla sama tilanne kuin ap:lla. En vaan tiedä tuleeko yläkerrasta huutoa vai seinänapurista. Keskellä yötä vieläpä!
Voihan olla että asunnossa on vainaja tai tajuton. Soita Hämeen ja kerro mitä kuulit. Kun äänet loppuvat jää kaksi vaihtoehtoa.
Tömistely on aina rikosilmoituksen paikka. Soita etsivät.
Laita luukusta heippalappu: Erotkaa!
Nyt kuuluu molempien puhetta, miehen sekä naisen
Se on jännä miten voin kuulla heidän puheensa, vaikka edellisista naapureista en vuosien aikana IKINÄ kuullut yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Laita luukusta heippalappu: Erotkaa!
Tai kirjoita tänne.
Varmaan vaan kännissä nahistelevat mutta, jos avunpyyntöjä kuuluu siihen on heti puututtava.
Meillä yläkerran pariskunnalla silloin tällöin sama meininki, useimmiten yöaikaan. Soitan aina poliisit. Tulevat paikalle alle viidessä minuutissa, luulen että en ole ainoa joka soittaa tai on ennen soittanut.
Minä en ole se joka odottaa sormi suussa että joku pääsee hengestään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yläkerran pariskunnalla silloin tällöin sama meininki, useimmiten yöaikaan. Soitan aina poliisit. Tulevat paikalle alle viidessä minuutissa, luulen että en ole ainoa joka soittaa tai on ennen soittanut.
On se outoa, että eivät älyä erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se outoa, että eivät älyä erota.
Samaa ollaan mietitty. Voihan olla ettei nainen uskalla lähteä. Mekkala ainakin kuulostaa siltä että nainen on alakynnessä.
Kuulostaa aikas kinkultä lääh puuh ;) pyydä saakos liittyä seuraan ;))) muskis maiskis Kysy samala löytyykö tilaa tämmöselle nuorekkaalle 65.v kundille ;))))
Vastaappas nopsahkoon tyllerö ;))
No tottakai soitat!!