Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökeskeiset miehet on pahimpia pettäjiä

Vierailija
14.01.2021 |

Eli kauniilla naisilla on suurin riski, että mies pettää tai vaihtaa jossain vaiheessa nuorempaan ja kauniinpaan. Riski on vielä suurempi jos mies tykkää silikoneista ja muista tuunauksista.
En siksi ymmärrä miksi naiset edes havittelevat sellaista ulkonäköä, mistä nuo oikeasti alinta kastia olevat miehet tykkäävät? Ei kauneus tarkota sitä, että mies pysyy, usein päinvastoin juuri houkuttaa miehiä jotka eivät ole syvällisemällä tasolla kykeneväisiä naisiin tutustumaan.
On myös miehiä joiden taso ei riitä haluamiinsa "seksipommeihin" ja ottavat kenet naisen tahansa, hekin kyllä sitten pettävät helposti ja ovat samaa kastia kuin ylläkuvatut miehet.

Mies pitäisi valita niin, että hän rakastuu sinun luonteeseen ja sitten ulkonäköön. Eli naisten tulisi kehittää luonnettaan ja hyväksyä se ulkonäkö mikä heillä on, miksi lähtä miehen takia kirurgille kun kyllä se hyvä mies löytyy ilmankin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu ja siitä selvisi, että kauneimmat naiset ja komeimmat miehet pettävät eniten, koska heille tulee usein tilaisuus pettää. Rumat ja tavikset pettävät harvemmin yksinkertaisesti siitä syystä, että heille ei tule tilaisuutta pettää.

Vierailija
2/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa on tutkittu ja siitä selvisi, että kauneimmat naiset ja komeimmat miehet pettävät eniten, koska heille tulee usein tilaisuus pettää. Rumat ja tavikset pettävät harvemmin yksinkertaisesti siitä syystä, että heille ei tule tilaisuutta pettää.

Väität siis, että kaikki pettää tilaisuuden tullessa? En kyllä usko tähän, vaan uskon että sekä naisissa että miehissä on sellaisia yksilöitä jotka haaveilevat ja haluavat olla klassisessa monogamisessa suhteessa elämänsä loppuun asti sen yhden valittunsa kanssa ja tekevät töitä sen haaveen eteen. Jos vaan suhde pysyy hyvänä eikä toinen ala jotenkin kaltoinkohtelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität siis, että kaikki pettää tilaisuuden tullessa? En kyllä usko tähän, vaan uskon että sekä naisissa että miehissä on sellaisia yksilöitä jotka haaveilevat ja haluavat olla klassisessa monogamisessa suhteessa elämänsä loppuun asti sen yhden valittunsa kanssa ja tekevät töitä sen haaveen eteen. Jos vaan suhde pysyy hyvänä eikä toinen ala jotenkin kaltoinkohtelemaan.

En väitä, että kaikki mutta kuitenkin pettää eniten.

Vierailija
4/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen nätti. Ja aina ollut myös hyvä vartaloinen. En oo koskaan pettänyt. Mahdollisuuksia olisi, kun minua lähestytään paljon. Ja juttelen ihmisten kanssa myös paljon joka paikassa. Minulla on itsestään selvää, että kunnioitan ihmisiä, jotka ovat elämässäni.

Vierailija
5/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Laatikkoleukaiset lentäjäkirurgit ovat pahimpia. Vältä niitä.

Vierailija
6/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Laatikkoleukaiset lentäjäkirurgit ovat pahimpia. Vältä niitä.

Kyse ei ollut siitä miltä pettäjä näyttää vaan siitä miltä haluaa että puoliso näyttää.

Vierailija
7/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen nätti. Ja aina ollut myös hyvä vartaloinen. En oo koskaan pettänyt. Mahdollisuuksia olisi, kun minua lähestytään paljon. Ja juttelen ihmisten kanssa myös paljon joka paikassa. Minulla on itsestään selvää, että kunnioitan ihmisiä, jotka ovat elämässäni.

Jossain vaiheessa kuitenkin ihastut jonkun lirkutteluun. Tälläkin palstalla on huomattu miten helposti naiset ovat ihastuksen tunteiden vietävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi