Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos autat muita, myös sinulle tapahtuu jotain hyvää

Vierailija
10.01.2021 |

Se on totta. Kokemuksia?

Kommentit (22)

1/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo mennyt noin..

Vierailija
2/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina autat muita, sua pidetään tyhmänä ja yritetään käyttää taloudellisesti hyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät teot palkitaan.

Vierailija
4/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mene noin. Ehkä seuraavassa elämässä sitten.

Vierailija
5/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin mener. Hyvä tulee hyvän luo.

Monia kertoja kokenut sen. Myös toiseen suuntaan 😖

Vierailija
6/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ! Ei minulta silloin mitään puutu kun annan muille! ❤️

Vierailija
7/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch!

Vierailija
8/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on todella tärkeää miettiä oikea tapa auttaa. Ettei vaan pahenna tilannetta, vaikka tarkoitus olisi hyvä, kultaisella ihmisellä. ❤️ Niin tai kannattaako auttaa ollenkaan, sekin voi joskus olla parempi vaihtoehto, vaikka kuinka haluaisikin auttaa. Ettei vaan vahingossakaan pahenna tilannetta. Omaansa, eikä toisen.

Vierailija
9/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelkkä myötäeläminen on paras vaihtoehto.

Vierailija
10/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kiitollinen eräälle, joka halusi auttaa vaikeassa tilanteessa, mutta olen tullut lopputulokseen, että mun on selvitettävä asia itse. Tavalla tai toisella. Voi olla, että lähden rakkaimpani kanssa jonnekin kauas. Miten sen tekisin, en vielä tiedä. On turhaa sotkea tähän enempää tunteita. En kestäisi, jos rakastuisin uudelleen. En haluaisi uutta miestä elämääni silloin, jos päättäisin lähteä. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
11/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut

Vierailija
12/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän ns. karhunpalvelukset ole auttamista.

Vierailija
13/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin erästä niin pitkään että uuvuin. En koe saaneeni siitä mitään hyvää itselleni.

Vierailija
14/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Ei tuosta mitään pitäviä todisteita kyllä ole...

Vierailija
15/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Kokemukseni mukaan väite ei pidä paikkaansa. 

Olen tietysti saanut itselleni hyvän mielen muiden auttamisesta, mutta omassa elämässäni olen joutunut kohtamaan kerta toisensa jälkeen pääasiassa ikäviä asioita. Olenjärjissäni vain siksi, että olen oppinut iloitsemaan pienistä ilon murusista.

Vierailija
16/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin kiitollinen eräälle, joka halusi auttaa vaikeassa tilanteessa, mutta olen tullut lopputulokseen, että mun on selvitettävä asia itse. Tavalla tai toisella. Voi olla, että lähden rakkaimpani kanssa jonnekin kauas. Miten sen tekisin, en vielä tiedä. On turhaa sotkea tähän enempää tunteita. En kestäisi, jos rakastuisin uudelleen. En haluaisi uutta miestä elämääni silloin, jos päättäisin lähteä. Kiitos kuitenkin.

Nyt en ymmärtänyt tästä eteenpäin:

"Voi olla, että lähden rakkaimpani kanssa jonnekin kauas. Miten sen tekisin, en vielä tiedä. On turhaa sotkea tähän enempää tunteita. En kestäisi, jos rakastuisin uudelleen. En haluaisi uutta miestä elämääni silloin, jos päättäisin lähteä. Kiitos kuitenkin."

Vierailija
17/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt tästä eteenpäin:

"Voi olla, että lähden rakkaimpani kanssa jonnekin kauas. Miten sen tekisin, en vielä tiedä. On turhaa sotkea tähän enempää tunteita. En kestäisi, jos rakastuisin uudelleen. En haluaisi uutta miestä elämääni silloin, jos päättäisin lähteä. Kiitos kuitenkin.

"

Rakkain voi olla muukin kuin mies.

Vierailija
18/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen auttajaani olisi erittäin todennäköistä, kun katson hänen silmiinsä. Mutta minulla ei ole tarjota vastinetta avulleen.

Vierailija
19/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tehty hyvä mitenkään automaattisesti itselle palaudu.

Mutta tällaiselle ihmisapinalle laumassa toimiminen on luontaista ja toisen auttaminen yksinkertaisesti tuntuu jo tekona itsessään hyvältä.

Ei siitä enää mitään kultaista kruunua tarvita.

Vierailija
20/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus vain sotkee asioita.