Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitettiin kahdesta numerosta tablettiin, tietääkö kukaan mistä?

Vierailija
08.01.2021 |

Fonectasta yritin katsella, ei löytynyt mitään tietoa sieltä. En ole mihkään muualle numeroa antanut kuin Kelalle johka sanoin ettei saa enää kiinni mua kyseisestä numerosta. Kela soittanu 020 alkuisesta ja lähettäny vielä viestiä ensin jos jotain asiaa ollut. 02945 ensimmäinen ja toinen 05254 alkuinen numero mistä yritti molemmat kahdesti soittaa. Takaisin yritin soittaa mutta tuli vain että ei saa yhteyttä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tiedä, mistä sun tablettiin on soitettu. Ei niihin tarvitse perään soitella, jos eivät tiedä, että se yhteys ei ole puhelinkäytössä.

Vierailija
2/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa siihen puheluun silloin kun joku soittaa niin samalla saat tietää kuka se on ja mitä asiaa hänellä on. Miksi sen vastaamisen kanssa täytyy tuolla tavalla venkoilla ja tehdä siitä tuollaista kummallista kissa ja hiiri -leikkiä, ja sitten kuitenkin kirjoitella pitkin keskustelupalstoja ja kysellä jos joku sattuisi tietämään kuka soitteli?

Pöljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukasoitti.fi kannattaa sieltä hakea

Vierailija
4/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, kiitos vastauksista. Kukasoitti.fi / .com myös kokeilin Fonectan jälkeen, ei löytynyt mitään tietoa. Jätkäshenkilölle vastausta: minulla on kännykkä ja tabletti. Oli tablettiin soitellut joka ei aina ole käytössä/mukana niinkuin ei tänäänkään ollut. Takaisin yritin soitella kun huomasin että oli soittanut mutta samaa "Numero ei ole käytössä" molemmat herjasi. Vastaisin heti jos paikan päällä olisin kun soittelee. Sen takia kyselin täällä jos joku tietäisi tarkemmin joka olisi sattunut vastaamaan tuon alkuisiin numeroihin ja ovatko vain puhelinmyyjiä tai huijareita

Vierailija
5/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata niihin jotka näyttää numeron ja jonkun muun läänin numeron alla kuin missä itse asuu. Huijareita.

Vierailija
6/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistätkö kaikki numerot tänne? Mulle kans tulee tulee ufoja puheluita.

Vierailija
7/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauspuheluita melöko varmasti.

Vierailija
8/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vastata niihin jotka näyttää numeron ja jonkun muun läänin numeron alla kuin missä itse asuu. Huijareita.

”läänin numeron”???

Vierailija
9/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin myös pari päivää sitten 0294 alkuisesta numerosta, kaupitteli jotain kynsiä vahvistavaa ja hiustenkasvua edistävää vitamiinia. Mistä hitosta ne saa numeron kun on markkinointikielto enkä ikinä laita numeroa mihinkään muuhun kuin virallisiin lomakkeisiin.

Vierailija
10/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten tuli puhelu +358509004475 jossa nuori nainen alkoi puhua naureskellen englantia. En vastannut mitään niin sulki puhelimen. En usko että kyseessä oli tärkeä Suomen viranomainen. Ei kauhean älykkäitä nämä nettirikolliset näytä olevan.

Vierailija
11/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitettiin myös pari päivää sitten 0294 alkuisesta numerosta, kaupitteli jotain kynsiä vahvistavaa ja hiustenkasvua edistävää vitamiinia. Mistä hitosta ne saa numeron kun on markkinointikielto enkä ikinä laita numeroa mihinkään muuhun kuin virallisiin lomakkeisiin.

Milloin olet viimeksi tarkistanut käyttöehdot. Markkinakielto on tehoton. Sitä paitsi heittämällä mitkä tahansa numerot on melko hyvä todennäköisyys, että joku vastaa.

Vierailija
12/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtoehto 1: markkinointikielto on vanhentunut (Robinson on voimassa 3 v kerrallaan)

vaihtoehto 2: soittolista on luotu tietokoneella arpomalla numeroita perälläin (eli Suomen normaalit suuntanumerot ja oikea määrä numeroita satunnaisessa järjestyksessä näiden perään), kyllä joku soitto joskus osuu toimivaan numeroon

Vierailija
13/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”läänin numeron”???

"Muun läänin" opettele lukemaan

Vierailija
14/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”läänin numeron”???

No kyllä joissakin pohjoismaissa on vielä läänit.

Ja onhan Suomessakin lankapuhelimiin vielä suuntanumerot, mikä teoriassa tarkoittaa entisiä läänejä.

Vierailija
15/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tässä viikon sisään tullut useita puheluita 05 xxxxx numerosta. Puhuvat englantia. Näyttää ihan kymenlaakson suuntanumerosta tulleilta puheluilta, siksi ekalla kerralla vastasinkin. Mutta jotain huijausnumeroita.

Vierailija
16/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, kiitos vastauksista. Kukasoitti.fi / .com myös kokeilin Fonectan jälkeen, ei löytynyt mitään tietoa. Jätkäshenkilölle vastausta: minulla on kännykkä ja tabletti. Oli tablettiin soitellut joka ei aina ole käytössä/mukana niinkuin ei tänäänkään ollut. Takaisin yritin soitella kun huomasin että oli soittanut mutta samaa "Numero ei ole käytössä" molemmat herjasi. Vastaisin heti jos paikan päällä olisin kun soittelee. Sen takia kyselin täällä jos joku tietäisi tarkemmin joka olisi sattunut vastaamaan tuon alkuisiin numeroihin ja ovatko vain puhelinmyyjiä tai huijareita

Minä soitin. Hei kulta, mitä kuuluu? Aikaisemmasta yhteydenotosta on mennyt jo aikaa, mutta en vaan saa sua mielestäni. Mulla on ikävä, mutta et halunnut vastata, joten tämä jää sitten tähän :(. Vietä hyvä loppuelämä. T: Elämäsi rakkaus.

Vierailija
17/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soittaa takaisin. Jos jollain on asiaa soittaa varmaan uudestaan. Näin ei vaivaa puhelin myyjät hirveästi.

Ainoastaan soitto, jos numero löytyy omista yhteystiedoista.