Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on torjunut minut kymmeniä ellei jopa satoja kertoja

Vierailija
08.01.2021 |

Miten siis parantaa yksin parisuhdetta? T. Ammattivalittaja

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

En halua helpolla luvuttaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla samoja kokemuksia? Ap

Vierailija
4/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on torjunut minut satojatuhansia kertoja. Meillä on jo oletuksena että minut torjutaan. Poikkeuksena on ne asiat, joita minun pitäusi tehdä silloin kun nainen ajattelee niin. En tosin osaa lukea vaimon ajatuksia ja vaimo ei osaa puhua asioista (turhaa pälpätystä ja valitusta tulee jatkuvasti, mutta oikeat asiat pitäisi lukea ajatuksista)

Vierailija
5/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta

Vierailija
6/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihduta

Olen nyt 20kg laihtunut, ei auta. Kerran suhteemme aikana olin normaalipainoinen eikä sekään auttanut. ap

Vierailija
7/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miekkonen masentunut?

Vierailija
8/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miekkonen masentunut?

En tiedä. Tätä jatkunut nyt yli 10 vuotta reippaasti. Ap

Vierailija
9/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on torjunut minut satojatuhansia kertoja. Meillä on jo oletuksena että minut torjutaan. Poikkeuksena on ne asiat, joita minun pitäusi tehdä silloin kun nainen ajattelee niin. En tosin osaa lukea vaimon ajatuksia ja vaimo ei osaa puhua asioista (turhaa pälpätystä ja valitusta tulee jatkuvasti, mutta oikeat asiat pitäisi lukea ajatuksista)

Tuossa ajatustenluvussa on se naisen logiikka takana, että jos et lue ajatuksia, niin et rakasta häntä. Tämän hän on taas saanut päähänsä, jostain naistenlehdestä tai joltain ystävältään. 

Sitten tässä on vielä sekin, että kun hän tekee koko ajan jotain pikku jäynää, niin silloin ajattelet häntä ja nainen saa siitä kiksejä. Niin naurettavalta kuin asia tuntuukin.

Vierailija
10/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on sairas ja istuu sohvalla 24/7 niin eipä siinä paljoa paneta. Kivut ja ruokavalio kuntoon ja lenkille niin alapääkin virkoaa.

Se ei välttämättä ole sinusta kiinni, jos hän vain pelkää omaa mieskuntoaan ja ei haluaisi loukata sinua. Mutta toisaalta jos olet loputon nalkutuskone, niin eipä sekään kauheasti alapäätä koveta.

Vierailija
11/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää se sika välittömästi. Kyllä miehen pitäisi suostua aina naisen halutessa.

Vierailija
12/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ajatustenluvussa on se naisen logiikka takana, että jos et lue ajatuksia, niin et rakasta häntä. Tämän hän on taas saanut päähänsä, jostain naistenlehdestä tai joltain ystävältään. 

Sitten tässä on vielä sekin, että kun hän tekee koko ajan jotain pikku jäynää, niin silloin ajattelet häntä ja nainen saa siitä kiksejä. Niin naurettavalta kuin asia tuntuukin.

Jatkan vielä sen verran, että teet virheen tuossa, että lähestyt häntä koska hän saa siitäkin kiksejä kun tuntee olevansa haluttu.

Tee niin, että lopeta läheisyyden hakeminen ja hae perheen ulkopuolista aktiviteettia.

Vierailija
13/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on sairas ja istuu sohvalla 24/7 niin eipä siinä paljoa paneta. Kivut ja ruokavalio kuntoon ja lenkille niin alapääkin virkoaa.

Se ei välttämättä ole sinusta kiinni, jos hän vain pelkää omaa mieskuntoaan ja ei haluaisi loukata sinua. Mutta toisaalta jos olet loputon nalkutuskone, niin eipä sekään kauheasti alapäätä koveta.

Ei hän sairas ole. Terve, hoikka, töissäkäyvä vähän yli 40v mies. ap

Vierailija
14/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduttaisin kunnolla ja kiinteyttäisin itseni, kävisin kampaajalla ja ostaisin uusia vaatteita, panostaisin itseeni. Perheelle tekisin omalla vuorollani hyvää ruokaa, siis hyvänmakuista ja terveellistä. En nalkuttaisi, vaan opettelisin keskustelemaan mukavammin.

Onko miehellä ylipainoa? Stressiä? Masennusta? Töitä? Rahaa?

Vierailija
15/15 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihduttaisin kunnolla ja kiinteyttäisin itseni, kävisin kampaajalla ja ostaisin uusia vaatteita, panostaisin itseeni. Perheelle tekisin omalla vuorollani hyvää ruokaa, siis hyvänmakuista ja terveellistä. En nalkuttaisi, vaan opettelisin keskustelemaan mukavammin.

Onko miehellä ylipainoa? Stressiä? Masennusta? Töitä? Rahaa?

Olen tehnyt nuo, ei auta. En mä nalkuta koskaan, passaan miestäni. Ostan uusia vaatteita, laihdutan, juuri kävin kampaajalla. Ei auta. Mies on hoikka, stressiä on tietysti varmaan aina kun on työelämässä, rahaa on ihan, että pärjätään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme