Pelottaako korona?
Minä olen voinut tosi huonosti noin fyysisesti kuin psyykkisesti koko korona-ajan. Käytännössä olen ollut sairauslomalla. Työni on sellais, että sitä ei voi tehdä kuin olemalla työpaikalla. En voi olla, ahdistun liikaa. En saa nukutuksi. Olen laihtunut. Pelkään, että korona tappaa minut tai että saan long-covidin.
Onko sinulla vinkkiä, jota suosittelet että elämään voisi suhtautua nyt paremmin?
Kommentit (8)
Mulla ihan sama. Ahdistaa, masentaa, en uskalla töihin jossa suuri määrä kontakteja. Toivon että tilanne paranisi ja olisi helpompi olla.
Ei varsinaisesti, vaikken halua kokeilla sairastaisinko sen sairaalahoitoa vaativana.
Pelko on täysin normaali reaktio tässä tilanteessa. Uutisten lukemisen rajaaminen voi auttaa. Hyvä, että saat olla kotona ja turvassa. Olet kohta jo vuoden säilynyt hengissä ja terveenä 😊 On täysin mahdollista sinnitellä vielä muutamia kuukausia, kunnes saat rokotteen.
Tämäkin keskustelu varmaan poistuu. Ei saa arvostella, kaikkihan on hyvin
Ei pelota. Hysterian seuraukset pelottaa.
Pelottaa eka kertaa, tämä brittimutaatio leviää niin tehokkaasti. Suomessa ei saada lentokentille kuin vapaaehtoisuuteen perustuvia testauksia ja karanteeneja.
Päättäjien päättämättömyys pelottaa, onko kansalaisten turvallisuus tärkeää vai mikä
Mikä se korona on?