Jaahah. Tässä sitä on tuhlattu satasia merkki- ihovoidepurkkeihin - ja nyt päätynyt käytyämään apteekin Ceralania ja todennut, että tästä tuli luottovoide.
En viitti miettiä purkkeihin tuhlattua rahaa - niistå jokaisesta piti alkaa se uusi elämä (niinkuin joku täällä eilen kirjoitti shampoo-osteluista)
Kommentit (18)
Joo ei se kallein aina ole paras, toki joskus on. apteekin perusvoiteen tai jopa Lidlin Cienit on ihan hyviä. Itse käytän noita Lidlin voiteita. Sitten toki hassaan rahaa esim Guerlainin seerumiin,jonka hinnalla saa yli vuodeksi noita voiteita. Toisaalla myös meikkipuolella myös esim Rimmelin huulikiillot (alle 3e) ovat parhaita...
Vierailija kirjoitti:
Haluutko kuulla vielä parhaan? Paras ihonpuhdistus on hajuttomat vauvanpersepyyhkeet.. ja tän oon siis itte kokeillu, mustapäät vaan tippui naamasta irti parin viikon jälkeen eikä uusia ikinä tullut. terkuin, toinen ceralan käyttäjä
Sain joskus aivan järkyn allergia- tms reaktion noista pyyhkeistä, iho oli punainen ja kuumotti. En muista enää merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluutko kuulla vielä parhaan? Paras ihonpuhdistus on hajuttomat vauvanpersepyyhkeet.. ja tän oon siis itte kokeillu, mustapäät vaan tippui naamasta irti parin viikon jälkeen eikä uusia ikinä tullut. terkuin, toinen ceralan käyttäjä
Ei kyllä kannata mitään puhdistusliinoja jatkuvasti käyttää, aika rasittavaa iholle sellaisilla pyyhkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se kallein aina ole paras, toki joskus on. apteekin perusvoiteen tai jopa Lidlin Cienit on ihan hyviä. Itse käytän noita Lidlin voiteita. Sitten toki hassaan rahaa esim Guerlainin seerumiin,jonka hinnalla saa yli vuodeksi noita voiteita. Toisaalla myös meikkipuolella myös esim Rimmelin huulikiillot (alle 3e) ovat parhaita...
Lidlin silmänympärysvoide on ihan huippu! Maksaa jotain 3 euroa.
Lidlin voiteet on niin järkyttäviä silikonitököttejä. Mitään muuta eivät tee kuin rullaannu iholla, ei kosteututa, eivät tuo öljyä, tekevät vain kalvon. Eivät sopineet minulle millään tavalla. Toki olen iloinen jos jollekin tuo hyvää fiilistä.
Itse olen myös siirtynyt hieman edullisempiin tuotteisiin. Nykyään on käytössä Pixi ja Aco. Aikaisemmin käytin Lauderin tuotteita ja Lancomen tuotteita, kunnes tuli herkistyminen joillekin ainesosille.
Kaapista löytyi L-300 anti-age voide, joka oli liian tuhtia kesäaikaan. Nyt hyvä talvella, eikä hintakaan paha.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin nauraa! Siis olen täysin laiskuuttani puhdistanut naamaani hajusteettomilla vauvapyyhkeillä, ja iho on hyvä, vaikka en ole käynyt kauneushoitolassa sitten viime tammikuun. Voiteena myös apteekin voide.
Monet huipputuotteet löytyvät juuri halvimmasta päästä! Apteekin perusvoiteet ovat todellakin käytössä, ja Erisanin alkoholittoman kasvoveden veroista en ole vielä löytänyt mistään hintaluokasta. Kasvojen puhdistukseen on käytössä Urtekramin vauvanpesuaine (No perfume baby wash), siitä en yhtä hyvää ole halvemmalla löytänyt :D (maksaa siis huimat 4 € / 250 ml).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kannata mitään puhdistusliinoja jatkuvasti käyttää, aika rasittavaa iholle sellaisilla pyyhkiminen.
Käytetäänhän niitä kuorintojakin. Minä en ole kuorinut. - vauvanpyyhkeiden käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain joskus aivan järkyn allergia- tms reaktion noista pyyhkeistä, iho oli punainen ja kuumotti. En muista enää merkkiä.
Olivatko muka hajusteettomia ja allergia- ja astmaliiton suosittelemia?
Humektaania naamalle lätkinyt jo vuosikausia, en sen voimakkaampia tuotteita tarvitse tai muuten tulee finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Monet huipputuotteet löytyvät juuri halvimmasta päästä! Apteekin perusvoiteet ovat todellakin käytössä, ja Erisanin alkoholittoman kasvoveden veroista en ole vielä löytänyt mistään hintaluokasta. Kasvojen puhdistukseen on käytössä Urtekramin vauvanpesuaine (No perfume baby wash), siitä en yhtä hyvää ole halvemmalla löytänyt :D (maksaa siis huimat 4 € / 250 ml).
Tämä onkin loistava.
Ceralania (Plus) minäkin käytän, joka päivä, jo vuosien ajan. Aivan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko muka hajusteettomia ja allergia- ja astmaliiton suosittelemia?
Kuten sanoin, en muista enää merkkiä.
Lidlin vauvanpersuspyyhkeet ollu vuosia minun laiskan naamanputsareina.Ja Lidlin voiteet myös käytössä, eikä ole ko.voiteiden aikaan ruusufinni kukkinut.Posket on todellakin ku vauvanpylly 😄
Vierailija kirjoitti:
Humektaania naamalle lätkinyt jo vuosikausia, en sen voimakkaampia tuotteita tarvitse tai muuten tulee finnejä.
Humektan on hyvä mutta ei riitä talvella mulle kuivaihoiselle.
Minkä merkkisiä noi hajustamattomat vauvan pyyhkeet on? Voisin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetäänhän niitä kuorintojakin. Minä en ole kuorinut. - vauvanpyyhkeiden käyttäjä
Kuorintojakin käytetään usein liikaa.