Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko laihduttaa kesää varten?

Vierailija
07.01.2021 |

Itsellä tavoite kesäkuuhun mennessä olisi pudottaa -10 kg. En kyllä usko, että tulen onnistumaan. Ei nyt jotenkin huvita yhtään ja joulun jäljiltä mielessä on vaan miten kiva oli syödä kaikkea hyvää.
Millaisia tavotteita teillä on ja oletteko intoa täynnä vai maistuuko homma puulta jo nyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sillä minun elimistöni toimii valonmäärän mukaan: syksyllä lihoan ja keväällä laihtuan.

Vierailija
2/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa laihduttaa nimenomaan kesää varten. Kuulostaa siltä, että vaikka onnistuisikin, niin sama urakka on edessä taas ensi joulun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja huhuilen kaikille, jotka haluavat laihtua kesään mennessä ainakin tuon: aloittakaa NYT! Täällä on niin usein kysymyksiä joskus huhtikuussa, voiko juhannukseksi laihtua 10 kg. Aloittakaa NYT. Silloin tavoitteenne on realistinen.

Itse aloitin juhannuksen 2020 jälkeen ja joulukuun alussa tuli laihdutusväsymys- ja välinpitämättömyys. Jatkan nyt taas uudestaan motivoituneena. Tavoite on vielä 10 kg juhannukseen mennessä. 10 kg jo laihdutin, mutta kaksi tuli valitettavasti takaisin joulukuun aikana.

Vierailija
4/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdutettavaa kuin muutama kilo, toivon että asia korjaantuu kun joulupöhöstä selvitään ja toivonmukaan liikunta maittaa enemmän kun kevättä kohti mennään ja kroppa siinä samalla kiinteytyisi..

Vierailija
5/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa laihduttaa nimenomaan kesää varten. Kuulostaa siltä, että vaikka onnistuisikin, niin sama urakka on edessä taas ensi joulun jälkeen.

Öö et oo ikinä kuullut sellasesta, kun kesäkunto? Itse haluaisin nimenomaan laihtua juuri nyt kesäksi, että kehtaisin liikkua kesävaatteissa. Toki tarkoituksena olisi myös kesän jälkeenkin pysyä hoikempana.

Vierailija
6/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kesää varten? Kesällähän on paras aika laihduttaa, jos on ylimääräistä.

7/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paino suht ok, ja kesällä kuitenkin taas lähtee muutama kilo kun juoksee päivät ympäri laitteita 🎢🎡🎠

Vierailija
8/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö et oo ikinä kuullut sellasesta, kun kesäkunto? Itse haluaisin nimenomaan laihtua juuri nyt kesäksi, että kehtaisin liikkua kesävaatteissa. Toki tarkoituksena olisi myös kesän jälkeenkin pysyä hoikempana.

Olen kuullut, mutta järkevintä ja kestävintä olisi huolehtia itsestään ja kunnostaan ihan ympäri vuoden, ei vain keväisin ja kesäisin.

Vierailija
9/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ylipainoiset tietävät, millaista stressiä ajatus vaatteiden vähentämisestä aiheuttaa. Hoikat eivät tule sitä ajatelleeksi. Talvella toppatakkien, villapuseroiden ym alla on ikäänkuin vähän piilossa, mutta minulle toppi on jo ihan ylivoimainen, t-paidassakin aina pitää miettiä hihoja ja mallia muutenkin. Kyllä, tavoitteena on kesäkunto!

Vierailija
10/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja huhuilen kaikille, jotka haluavat laihtua kesään mennessä ainakin tuon: aloittakaa NYT! Täällä on niin usein kysymyksiä joskus huhtikuussa, voiko juhannukseksi laihtua 10 kg. Aloittakaa NYT. Silloin tavoitteenne on realistinen.

Itse aloitin juhannuksen 2020 jälkeen ja joulukuun alussa tuli laihdutusväsymys- ja välinpitämättömyys. Jatkan nyt taas uudestaan motivoituneena. Tavoite on vielä 10 kg juhannukseen mennessä. 10 kg jo laihdutin, mutta kaksi tuli valitettavasti takaisin joulukuun aikana.

Tämä on kyllä ihan totta. Itsekin olen joskus aikaisempina vuosina syyllistynyt tähän, että olen tammikuussa kuvittellut vielä aikaa olevan reilusti laihtua kesäksi, mitään en ole viitsinyt vielä siinä vaiheessa laihtumisen eteen tehdä ja sitten huhtikuussa on juuri iskenyt tuo paniikki. Ja eihän sitä ole siinä vaiheessa kerinnyt enää laihtua ollenkaan kesäksi (korkeintaan pari kg) ja se on taas syönyt motivaation enää jatkaa laihdutusta, kun ei ehtinyt kesäksi. Sitten on ollut taas uusi yritys seuraavana vuonna.

Vierailija
11/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio laihtua, aion lukittautua kotiini kesäksi enkä suostu menemään ulos ennen syksyä.

Vierailija
12/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laihtua ihan itseäni varten. Pari kolme kiloa tullut uuden suhteen myötä. Ei ole paljoa mutta tuntuu inhottavalta kun vaatteet puristaa.

Alkuun nyt tipaton ja vehnätön, herkkujen perään en ole ikinä oikein ollutkaan.

Kyllä hoikkiakin voi ahdistaa kesä ja vaatteiden vähentäminen, itse inhoan sitä.

Vierailija
13/13 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin nyt sokerin ja alkoholin pois. Katson miltä näyttää sitten kesällä, muuten syön ihan tavallista ruokaa kohtuudella kuten tähänkin asti. Paino on noussut ihan vain sokerin ja alkoholin takia.