Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikuinen miesvauva

Vierailija
07.01.2021 |

En ole oikeastaan koskaan kasvanut aikuiseksi. Teini-iän näpräilin tietokonetta, enkä koskaan mennyt ns oikeisiin töihin. Hain sitten yliopistolle opiskelemaan käpistelyä ja pääsin muuttamaan omilleen kelan kustantamana. En koskaan hakenut kesätöihin ja vuosi ennen valmistumista pääsin ohjelmoijaksi kurssityön kautta, koska minut pyydettiin. Nyt olen keskituloinen ohjelmoija ja en oikeastaan osaa mitään muuta kuin ohjelmoida. Kämppäni on kaamea läävä ja syön vain wolt-ruokaa, työpaikkalounaita tai noutoruokaa. Onko peli menetetty elämän oppimisen osalta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on käpistely?

Vierailija
2/6 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiäkö haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että sinun tarvitsisi "oppia elämää"?

Jos tarve tähän tulee ulkopuolisesta paineesta, niin unohda koko juttu ja elä juuri niin kuin itse haluat. Jos tarve tulee sisältäsi, niin ei ole myöhäistä. Opettele vaikka laittamaan ruokaa itse, se on helppoa ja hauskaa.

Vierailija
4/6 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on käpistely?

Tietojenkäsittelytiede.

Ap

Vierailija
5/6 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nillität, kun itse olet toimintamallisi valinnut?

Vierailija
6/6 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpistely = tietojenkäsittelyn linja yliopistolla. Ap jos olet saanut Tiran läpi niin varmasti älyä on sen verrat että kykenet googlettamaan tai katsomaan youtubesta miten kokataan ja siivotaan. Reseptihän ei ole mitään sen kummempaa kuin kokkausalgoritmi. Sosiaaliset taitosi ovat todennäköisesti sen verran heikolla tasolla että naismetsällä kannattaa keskittyä nörttityttöihin, normojen kanssa tuskin pärjäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä