Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ahmimishäiriö jokin uusi normaali? Taas joku palstalla puhuu, miten ei voi pitää ruokaa kaapissa, kun syö ne kaikki

Vierailija
05.01.2021 |

Miten joku voi elää niin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen henkilö eli jos ruokaa on niin syön aivan valtavasti. Sen takia harvemmin teen ruokaa tai ostan kovin isoja määriä. 

Ja tosiaan olen hoikka tästä ongelmastani huolimatta eli 160cm ja 47kg.

Vierailija
2/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti että ihmiset ovat lihavia ihan muuten vain? Kyllä se on käytännössä kaikki ahmimishäiriöiden tulosta, ja ne ovat lähes 100% laihdutuksen aiheuttamaa backlashia. Että niin kauan kun laihdutusta tuputetaan, niin kauan ahmimishäiriö on uusi normi. Tahallinen painonpudottaminen (= laihdutus) vaikuttaa aivojen välittäjäaineista lähtien koko kehoon ja psyykeen ja lähes aina lopputulos on korkeampi paino kun lähdettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen henkilö eli jos ruokaa on niin syön aivan valtavasti. Sen takia harvemmin teen ruokaa tai ostan kovin isoja määriä. 

Ja tosiaan olen hoikka tästä ongelmastani huolimatta eli 160cm ja 47kg.

Ja siis saan töissä lämpimän lounaan joka päivä, mutta kotona sitten syön illalla lähinnä ruisleipää ja hedelmiä.

Vierailija
4/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnon vuoksi.

Vierailija
5/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti että ihmiset ovat lihavia ihan muuten vain? Kyllä se on käytännössä kaikki ahmimishäiriöiden tulosta, ja ne ovat lähes 100% laihdutuksen aiheuttamaa backlashia. Että niin kauan kun laihdutusta tuputetaan, niin kauan ahmimishäiriö on uusi normi. Tahallinen painonpudottaminen (= laihdutus) vaikuttaa aivojen välittäjäaineista lähtien koko kehoon ja psyykeen ja lähes aina lopputulos on korkeampi paino kun lähdettäessä.

Kyllä. Ihmiset vain keskimäärin syövät roskaa ja paljon. 

Vierailija
6/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteenvetona voidaan sanoa, että kaikilla ylipainoisilla on jotain vikaa korvien välissä?

Vierailija
7/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista ylipainoisista kukaan palstan mukaan ahmi, vaan syövät todella kevyesti. Aikaisemmin syytettiin kilpirauhasta, nyt uusin juttu taitaa olla seonneet suolistohormonit. xD

Vierailija
8/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä herkkuja kotona, koska hotkin kyllä ne. Oikean ruoan kanssa ei ongelmaa. Olen aiemmin ollut lihava ja saanut syömisen sellaiseen hallintaa, että olen normaalipainossa ja toiveissa olisi saada vähän pois, mutta jos sen yrittäminen aiheuttaa haittaa, joka ylittäisi hyödyn (joka olisi pelkkä ulkonäkö, olen jo terve ja hyväkuntoinen), niin antaa olla.

Vierailija
9/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä herkkuja kotona, koska hotkin kyllä ne. Oikean ruoan kanssa ei ongelmaa. Olen aiemmin ollut lihava ja saanut syömisen sellaiseen hallintaa, että olen normaalipainossa ja toiveissa olisi saada vähän pois, mutta jos sen yrittäminen aiheuttaa haittaa, joka ylittäisi hyödyn (joka olisi pelkkä ulkonäkö, olen jo terve ja hyväkuntoinen), niin antaa olla.

Sama täällä. Minulla on tiettyjä ruokia jotka vaan maistuu niin hyvältä etten voi olla syömättä, joten en osta niitä. Syön terveellisesti enkä maku edellä.

Vierailija
10/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka viisas sanoi aikoinaan: "läski on läski on läski"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi