Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiluokkaiset äidit kyttää toisiaan että tandem-imettääkö ne perhepedissä lapsimyönteisesti luomuruualla sormiruokaillen, kun oikeasti jos haluaisi "kytätä" niin olisi parempaakin

Vierailija
04.01.2021 |

Täysin hylättyjä, hyljeksittyjä ja kaltoinkohdeltuja lapsia on vaan enemmän ja enemmän. Jos haluat tuntea itsesi paremmaksi ihmiseksi niin mitäs jos tekisit sen eteen jotain, etkä luennoisi muille superäideille miten niiden lapset joutuu roskiin, turmioon jne. jos imettääkin vaan 5,5 v eikä 6v. Oksettavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei siinä keskiluokkaisessa jeesustelussa ole kyse aidosta halusta toisen ihmisen lapsen hyvinvointiin, vaan oman hännän nostamisesta ja myös oman stressin puskemisesta muille. 

Jos lasten hyvinvointi kiinnostaisi, niin niitä kohteita kyllä ihan OIKEASTI riittää.

Vierailija
2/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä joilla menee hyvin ei ole aikaa huolehtia muista. Tämä maa ja nykyaika on niin individualistinen, että kaivetaan Lancetista yötä myöten, että millä kellonlyömällä kannattaa antaa ruokaa lapselle, koska sillä on 0.00001% ero lapsen eduksi korkeakouluun pääsyssä kun ajoittaa oikein. Ja sitten kiire on kyttäillä muita keskiluokkaisia äitejä jotka tekee "väärin". Koska kyse on siitä itsestä ja omasta valinnasta, ei muista, ei edes ehkä siitä lapsesta.

Sitten on gauhee kiire. Ja stressi. Ja ei vaan todellakaan ole aikaa miettiä mitään muuta ja kylläpä se aika juoksee ai mikä Koskelan teinimurha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne muistaa. Kunhan siitä saa hyvän somepostauksen <3

Vierailija
4/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekopäistä porukkaa nämä hysteerikkoäidit.

Vierailija
5/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin vuosikymmenet töitä että saatiin tulehdukset ja bakteerit virukset minimiin mm. sillä että lapsia syötetään hygieenisesti lusikalla ja omasta lautasesta mukista eikä äidin suun kautta kun sillä on ikenissä tulehduksia . Astiat pestään hyvin . Ihan kuin mentäisiin takaisin kivakaudelle alkuasukkaat vetää viidakko rallia .

Vierailija
6/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sekopäistä porukkaa nämä hysteerikkoäidit.

Itse tunnen hyvin hienovaraisia "ehem joo siis kaikki tekee just niinku parhaaksi näkee mut MÄ en vois elää jos mun lapsi sairastuis kun olin vaan niin LAISKA etten jaksanut imettää mut siis tää on vaan mun mielipide <3 pus"

Vierailija
7/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on että nämäkin mammat sitten romahtaa ja ihmettelee kun ei saa apua "läheisiltään". No joo kun on koko ajan kaikille toitottanut omaa erinomaisuuttaan niin kuka tuollaisia besserwissereitä auttaisi.

Vierailija
8/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnallisesti merkittävät ongelmat unohtuu vuosiksi kun merkittävämpää on Taavo-Tanelin lapsentahtisuus ja sen vertailu Lissun ja Peten Tuulia-Mimosaan. Ja sehän ei muuten kestä lähempää tarkastelua ei OL-LEN-KAAN.

LASU!!! SUPERNÄNNI!! PAAVI!!

Vierailija
9/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnallisesti merkittävät ongelmat unohtuu vuosiksi kun merkittävämpää on Taavo-Tanelin lapsentahtisuus ja sen vertailu Lissun ja Peten Tuulia-Mimosaan. Ja sehän ei muuten kestä lähempää tarkastelua ei OL-LEN-KAAN.

LASU!!! SUPERNÄNNI!! PAAVI!!

:D

Vierailija
10/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluun et mut muistetaan rakastavana äitinä"

Hälytys! Tuolla on tuloillaan kauhuanoppeja. Nämä ei jätä "työtään" 18v. päivään.

Vierailija
11/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tätä kyttäystä pitäis ilmetä?

Vierailija
12/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa

Vierailija
13/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa

Kukaan mun tuntemistani keskiluokkaisista äideistä ei päivitä tuollaisia asioita someen. Kuulostaa erikoiselta.

Vierailija
14/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa

Kukaan mun tuntemistani keskiluokkaisista äideistä ei päivitä tuollaisia asioita someen. Kuulostaa erikoiselta.

Onnittelen

-eri

Vierailija
15/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa

Vahva epäilys: nousukkaat. Kaiken pitää olla niin viimeisen päälle. Sivusta seuraajat naureskelee.

Vierailija
16/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa

Sekä esim. leikkipuistojen vauvakerhoissa, muskareissa, tuttavien kesken, työpaikoilla...

Vierailija
17/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Eli ne tyypit jotka tarvitsevat kalliihkon merkkivaatteen ISOLLA logolla.

Terv keskiluokkainen jonka poika sai iltapalaksi safkat saarioiselta sillä ei tarvitse todistella mitään

Vierailija
18/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tuoko on nyt keskiluokkaista? Kun meillä 20 v sitten nukuttiin perhepedissä, imetin 2-3v, en kylläkään tandem, lapset sai syödä sormin, luomuakin oli, kestovaipat...olin hörhö, lapset menee pilalle, neuvolan tädit haisteli villavaippahousuja ihmeissään, eikö ne haisekaan kamalalle. Hmm, ajat sitten muuttuvat. Silloin keskiluokalle tärkeintä oli reimatecit, vauvamuskari ja neuvolalääkäri valisti mua, että kaupan purkkiruoat on terveellisempiä kuin itsetehdyt mössöt.

Vierailija
19/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa

Sekä esim. leikkipuistojen vauvakerhoissa, muskareissa, tuttavien kesken, työpaikoilla...

Ei kyllä kuulosta tutulta tuokaan. 

Vierailija
20/44 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tuoko on nyt keskiluokkaista? Kun meillä 20 v sitten nukuttiin perhepedissä, imetin 2-3v, en kylläkään tandem, lapset sai syödä sormin, luomuakin oli, kestovaipat...olin hörhö, lapset menee pilalle, neuvolan tädit haisteli villavaippahousuja ihmeissään, eikö ne haisekaan kamalalle. Hmm, ajat sitten muuttuvat. Silloin keskiluokalle tärkeintä oli reimatecit, vauvamuskari ja neuvolalääkäri valisti mua, että kaupan purkkiruoat on terveellisempiä kuin itsetehdyt mössöt.

voit laittaa siihen ihan mitä hyvänsä, pointti oli toisten hyväosaisten lasten kyttäys kun "ne on niin kuolemassa tuohon" (tuo = väärän värinen body) kun samalla ei oikeat lasten ongelmat kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä