Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemasi mies uhkaa tehdä itsarin

Aloittaja
03.01.2021 |

Olen järkyttynyt, tutustuin ihanaan mieheen. Ei mitään viitteitä siihen että meinaisi itselleen pahaa tehdä, sitten yks kaks yllättäen kuulen toiselta ihmiseltä että hän on uhannut tappaa itsensä. Kukaan ei ole tavottanut moniin tunteihin. Miksi, olenko mä tehnyt jotain väärin, miksi miksi miksi. Miten tästä ikinä voi toipua, vaikka ei olisikaan itseltään henkeä vienyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sinun tapailemaasi miestä, et meidän muiden tapailemia.

Mies on ollut mieleltään häiriintynyt jo ennen sinun tapaamistasi, joten turhaan syyllistät itseäsi. Äläkä todellakaan ota häneen yhteyttä tai vastaa hänen yhteydenottoonsa, koska se vain pidentää hänen hoitoon hakeutumistaan.

Vierailija
2/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssasap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä liity asiaan mitenkään, jos olet vasta vähän aikaa tuntenut miehen. Sanoit, että miten tuosta voi toipua, vaikkei mitään tapahtuisikaan... Oletko elänyt erityisen suojattua elämää? Hyvä tietysti, että epävakaus tulee ilmi tapailun alkuvaiheilla.

Vierailija
4/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori sanojen taivutukset ei nyt onnostu tässä järkytyksessä..

Vierailija
5/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kunnon herkkupalan kuuloinen, heti naimisiin vaan.

Vierailija
6/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun asia. Aikuinen ihminen, oletan, joten tekee omat päätöksensä.

Vierailija
7/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itsarilla uhkailu on red flag. Kertoo epävakaudesta ja emotionaalisuuden puutteesta.

Ap, et voi pelastaa ketään. Älä syyttele itseäsi, jos mies on jotain tehnyt. Mies tarvitsisi mt-palveluiden ammattilaisten tukea.

Vierailija
8/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap sun vika. Hyvä että epävakaus tuli ilmi jo tässä vaiheessa.

Vierailija
9/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Aattelisin varmaan, että bipo ilmeisesti, hyvä ettei juttu ehtinyt pidemmälle.

Vierailija
10/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
11/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juokse ja kovaa, tosta ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
12/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mies jota on tapaillut vähän aikaa uhkaa itsarilla ja sinä oot heti että sinun vika. Mitä tämä kertoo sinun pään tilanteesta? Ootko alistettu ja epävarma ja syyllistytkö kaikesra helposti? Vai ootko joku dramaqueen ja tämä on nyt hyvä juttu jolla saat sisältöä elämään? (Sellaisiakin olen tavannut, valitettavasti. Minun henkilökohtaisesta tragediasta tuli eräälle ihmiselle sellainen elämän sisältö. Muka halusi auttaa, mutta oli lopulta loukkaantunut kun häntä ei tilanteessa ymmärretty. Älusin lopulta lempata ihmisen pois elämästäni, mutta ehti saada pahaa aikaiseksi ihan jonkun verran.)

Vierailija
13/13 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen mies, jos tuo pitää paikkansa. Kuulit asian siis joltain toiselta, ja tapailemasi mies ei ole itse sitä sinulle sanonut? On mahdollista, että juttu ei pidä ollenkaan paikkaansa. Juttele sen tapailemasi miehen kanssa aiheesta ja kysy suoraan, että pitääkö paikkansa se itsemurhasta puhuminen.