Miksi ihmiset istuvat koristetyynyjen päällä???
Siis järjestään melkein kaikki vieraat, joita meillä on ollut istahtavat sohvalla suoraan koristetyyjen päälle joko kokonaan tai puolittain. Mikä ihmeen tarve siinä on lösähtää siihen päälle, eikä nätisti nojat niihin tai siirtää pois tieltä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on koristetyynyt sohvalla niin ettei istumaan mahdu istumatta päälle? Ne koristetyynyt kuuluu olla silleen pystyssä, jos niiden päälle ei ole tarkoitus istua.
Miksi näin oletat? Kyllä ne on niin pystyssä kuin vaan voivat olla ja siellä sohvan päädyissä vaan. Lisäksi on muutenkin iso sohva, joten kyllä siinä tilaa on. Jostain syystä porukka haluaa vain aina käpertyä sinne nurkkaan niin reunaan kuin pystyy j asettaa ahterinsa siten niiden tyynyjenkin päälle.
Eikä ketään muuta oikeasti ärsytä tällainen käytös?
No onko niissä jotain koruommelta vai miksi hitsissä päälle ei saa istua?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketään muuta oikeasti ärsytä tällainen käytös?
Minuakin ärsyttäisi. Kyllä minä osaan ne tyynyt siirtää pois alta ja laittaa vielä takaisin paikoilleen kun nousen.
Koska eläimet eivät halua ja jotakin käyttöä niille tyynyille pitäisi keksiä?
Mihin ap aikoo ne koristetyynynsä museoida? Ne on käyttötavaraa siinä missä muutkin
Meidän tyynyille saa istua, ei ne näön vuoksi ole, kyllä saa käyttääkin.
Tyynyihin pitää saada tyylikäs sohvan tuoksu?
Ettei sohva ala haista perseeltä.
Nurkkapaikat on turvallisimpia, pesämäisiä. Siksi sohvalla mennään niin reunaan kuin pääsee, sama saunassa.
Jos on useampi vieras, haluavat myös olla kohteliaita ja varmistaa, että sohvalle mahtuu toinenkin suomalaisella hajuraolla.
Mua ärsyttää tää!
Meillä nukutaan päikkäreitä sohvalla ja nämä ”koristetyynyt” toimivat silloin päänalusina. On vastenmielistä, että joku on pitänyt sitä hanurinsa alla ja sen jälkeen lapseni asettelee poskensa siihen.
Tyynyihin saa nojata, mutta ei kiitos istua päälle.
Jos on niiiin kaunis sisustussoffa että kaipaa kaiken pehmikkeen ym että siinä voi istua.
Tuttava 100kg saattaa istua tuolille, jossa on laukku tai takki. Ei ajattele, että tavarat, puhelin, meikit, vetoketjut tms voi rikkontua p ersiin alla. En ymmärrä. Olen sielta persuuksien alta pelastanut tavaroitani.
En tykkää kutsua vieraita kotiini, lapsiperheet on pahin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kutsua vieraita kotiini, lapsiperheet on pahin.
Ai, elätkö siis täysin erakkona?
"Koristetyynyä" turhempaa keksintöä on vaikea keksiä. Tyynyt on käyttöä varten.
Vastakysymys: miksi niitä tyynyjä pitää latoa sohva täyteen, ettei sinne mahdu kunnolla istumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tää!
Meillä nukutaan päikkäreitä sohvalla ja nämä ”koristetyynyt” toimivat silloin päänalusina. On vastenmielistä, että joku on pitänyt sitä hanurinsa alla ja sen jälkeen lapseni asettelee poskensa siihen.Tyynyihin saa nojata, mutta ei kiitos istua päälle.
Samoin täälläkin!
Miksi sinulla on koristetyynyt sohvalla niin ettei istumaan mahdu istumatta päälle? Ne koristetyynyt kuuluu olla silleen pystyssä, jos niiden päälle ei ole tarkoitus istua.