Miehet pidättekö ikäisiänne naisia kauniina?
Tarkoitan sitä että onko naismakunne muuttunut esim oman vanhenemisen myötä? Minkä ikäisiä olette itse?
Kommentit (31)
En, nainen on kauneimmillaan ikävuosien 16-22 paikkeilla.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:46"]
Vaimo kaunistuu päivä päivältä vaikka olen sitä jo 12 vuotta katsellut.
mies 42
[/quote]
Oletko tosissasi?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:47"]
En, nainen on kauneimmillaan ikävuosien 16-22 paikkeilla.
[/quote]
Vai "nainen"... Ja sinun ikäsi on?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:48"]
mies 42
[/quote]
Oletko tosissasi?
[/quote]
Joo, miksen olisi? Vaimo on suuremmoinen kumppani ja hyvä äiti. Totta kai näen hänet rakastavien silmälasien lävitse.
mies 42
Kai se miesten maku muuttuu siinä missä naistenkin? Olen itse siis 30v nainen. Vielä 10 vuotta sitten pidin 35-vuotiaita miehiä ihan ikäloppuina. Nyt jopa 40v voivat hyvinkin olla viehättäviä. Mutta vain sellaiset, jotka pitävät huolta ulkonäöstään.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:18"]Kai se miesten maku muuttuu siinä missä naistenkin? Olen itse siis 30v nainen. Vielä 10 vuotta sitten pidin 35-vuotiaita miehiä ihan ikäloppuina. Nyt jopa 40v voivat hyvinkin olla viehättäviä. Mutta vain sellaiset, jotka pitävät huolta ulkonäöstään.
[/quote]jep, yllättävän nuoret on jo yli viiskymppisiä nykyään....
Totta kai pidän. Ymmärrän kuitenkin, mitä ajat takaa. Olen 35v, ja ikäisistäni näkee jo, kuinka vuodet ovat usein miehille armeliaampia. Liittyisikö sukukypsyyteen? Ikäiseni sinkkumiehen on varmasti helpompaa löytää nuorempi puoliso, kun ikäiseni naisen olisi.
Vaimoni täyttää tällä viikolla 68, pidän häntä maailman haluttavimpana ja kauneimpana naisena. Hoikka, muodokas kroppa ja pitkät kiharat hiukset. Rypyt eivät haittaa kun pilke silmäkulmassa on säilynyt ja huuletkin ovat yhtä turpeat pusuhuulet kuin nelikymppisenä. Nyt se makaa tuolla pihalla pelkät pikkarit päällä aaurinkolasit päässä ja tietää varmasti miten tuijotan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:44"]Tarkoitan sitä että onko naismakunne muuttunut esim oman vanhenemisen myötä? Minkä ikäisiä olette itse?
[/quote]
Nuorempana pidin vain parikymppisiä kauniina. Nyt kolmikymppisenä skaala on laajentunut molempiin suuntiin ja pidän viehättävinä 40-50-vuotiaita ja toisaalta myös 16-39-vuotiaita.
Pidän. Olen itse 36. Olen myös huomannut että viime vuosina myös nelikymppiset naiset ovat alkaneet näyttää hyvältä. Tottakai pidän myös nuoria parikymppisiä tyttöjä kauniina.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:23"]Jos nelikymppinen mies pitää vaimoaan kauniimpana kun 25v vuotiasta hän ehkä jopa puhuu totta.
Jos viisikymppinen sanoo samaa hän todennäköisesti valahtelee.
Jos kuusikymppinen sanoo saman hän valehtelee varmasti.
Toi on muuten ihan varmasti fakta.
[/quote]
Kauneus on joillekin enemmän, kuin ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:23"]Jos nelikymppinen mies pitää vaimoaan kauniimpana kun 25v vuotiasta hän ehkä jopa puhuu totta.
Jos viisikymppinen sanoo samaa hän todennäköisesti valahtelee.
Jos kuusikymppinen sanoo saman hän valehtelee varmasti.
Toi on muuten ihan varmasti fakta.
[/quote]
Kauneus on joillekin enemmän, kuin ulkonäkö.
[/quote]
Joo joo ja joo, mutta tarkoitin nyt kommentissani vain ja ainostaan ulkonäköä ja jos se ei tullut selväksi niin tässä selvennys.
On naismaku muuttunut, mutta enimmäkseen en pidä ikäisistäni. Kauneimmillaan nainen on ehkä non 30-vuotiaana. 2-kymppiset ovat mielestäni liian jähmeitä, epävarmoja tai yliseksuaalisia. Siinä mielessä kauneusihanteet ovatkin muuttuneet: hyvin paljon vaikuttaa olemus, liikehdintä, siisteys, itselle sopiva tyyli. Kauneutta vähentää sellainen "duckface-tyrkkyys", joka nyt on muotia tai huono ryhti.
Edelleen kyllä pidän ruskettuneesta ihosta, pitkistä ja kiharoista hiuksista, suurista silmistä ja sensuellista suusta, hoikasta vyötäröstä. Rasvaton Fitness-laihuus bikinisiltoineen ja reisien välistä paistavine aurinkoineen ei viehätä, ei tatuoinnit niskassa eikä lyhykesi kynitty niskatukka.
vm -70
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:48"]
mies 42
[/quote]
Oletko tosissasi?
[/quote]
Joo, miksen olisi? Vaimo on suuremmoinen kumppani ja hyvä äiti. Totta kai näen hänet rakastavien silmälasien lävitse.
mies 42
[/quote]
Sinä olet ihana. Myös minä näen 10 vuotta itseäni vanhemman mieheni rakastavien "silmälasien" lävitse. Hän voi olla 50 ja harmaa mutta minulle kaikkein rakkain. Hän sanoo usein myös että nelikymppinen minä on parasta, vaikka kaksi lasta on kroppani kantanut.
On muuttunut naismaku. Tykkään sellaisesta naisesta kuin vaimo on. Ollaan "jo" 4-kymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:44"]Tarkoitan sitä että onko naismakunne muuttunut esim oman vanhenemisen myötä? Minkä ikäisiä olette itse?
[/quote]Tietysti. Kiinostavimmat ovat suunnilleen itseni ikäisiä. Olen vähän yli neljäkymmentä.
Samaa mieltä kuin 7, nainen kauneimmillaan noin 30v, tosin olen itsekin vielä kolmekymppinen...
Hups, no:6 mokasi. Olen nainen, en mies. En hoksannut, että kysymys oli suunnattu miehille!
mies 42