En halua lasta, mies haluaa. Kysyttävää?
Kommentit (13)
Kannattaa varmaan sitten erota jos olet varma asiasta. Olisi väärin miestä kohtaan kieltää häneltä kokea isyys. Tai sitten hän ainakin lähtee jossain vaiheessa ja etsii naisen jonka kanssa saa perheen.
Anna miehesi mennä ja etsiä nainen, jonka kanssa toiveet kohtaa. Vanhemmuus on upea asia, jota ei voi kyllä toiselta riistää.
Olen sanonut miehelleni, että hän on vapaa lähtemään jos kokee tämän lapsiasian liian suureksi. Ei ole vielä lähtenyt :)
-ap
Minkäikäisiä olette? Miehet elävät usein tässä hetkessä enemmän eivätkä mieti tulevaa kuten naiset. Miehillä ei ole niin kiire perustaa perhettäkään koska pystyvät siittämään vanhempanakin toisin kuin naiset. Joten luultavasti miehesi ei jaksa nyt ajatella asiaa loppuun saakka vaan on tyytyväinen nyt. Mutta kun ikää tulee ja ystävillä on perheet, vaihtaa naiseen jonka kanssa saa perheen.
Mä ajattelin joskus parikymppisenä että voisin ehkä harkita lapsen hankkimista jos rakastuisin mieheen joka ehdottomasti niitä haluaisi, mutta nyt kolmikymppisenä musta tuntuu että en voisi seurustella lapsia haluavan kanssa, koska tuntuisi ahdistavalta jos alusta asti olisi tuollainen ristiriita joka luultavasti johtaisi joku päivä eroon.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:28"]Olen sanonut miehelleni, että hän on vapaa lähtemään jos kokee tämän lapsiasian liian suureksi. Ei ole vielä lähtenyt :)
-ap
[/quote] kyllä sä lähtee.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:28"]Olen sanonut miehelleni, että hän on vapaa lähtemään jos kokee tämän lapsiasian liian suureksi. Ei ole vielä lähtenyt :)
-ap
[/quote] kyllä se lähtee.
Olemme molemmat 34. Neljällä ystäväperheellämme on jo lapsia, meidän lisäksi kahdella ei ole ja toiselle niistä ei näillä näkymin ole koskaan tulossakaan.
Mä en ymmärrä, miksi jotkut tuntuvat syyllistävän ap:ta. Olisi väärin sanoa jatkuvasti "ehkä jonain päivänä" tai "ei vielä", mutta ap:han on rehellinen ja mies on vapaa päättämään mitä haluaa tehdä.
Älä missään tapauksessa hankkiudu raskaaksi, jos et halua lapsia. Siitä ei seuraa kuin kauheutta. Ja puhun nyt kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:45"]
Mä en ymmärrä, miksi jotkut tuntuvat syyllistävän ap:ta. Olisi väärin sanoa jatkuvasti "ehkä jonain päivänä" tai "ei vielä", mutta ap:han on rehellinen ja mies on vapaa päättämään mitä haluaa tehdä.
[/quote]
Sitähän tässä kai on yritetty viestittää. Itse en oikein ymmärrä miksi edes avioitua jos ei ole tarkoitus lisääntyä. Avosuhteesta on helpompi lähteä jos jomman kumman mieli muuttuu.
Avioliittoon voi mennä ihan vaikka raha-asioiden takia, tai vaikkapa rakkauden!
Kumpi taipuu vai onko ero edessä?