Eikö töitä oo vai enkö vain kelpaa
Olen hakenut kuukausittain 4-7 paikkaa viimeisten kuukausien aikana.
- työkokemusta on, 3 vuotta omalta alalta, ennen muita hanttihommia ja opiskelua
- lasten vuoksi vapailla 5 vuotta
- 37 vee
- ylipainoa on, ehkä pulskaa eivät ota?
- oon päässyt haastatteluihin, mutta ei koskaan valita
- ehkä oon liian vanha?
- olen nainen?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:28"]4-7 paikkaa per kuukausia ei ole paljon. Jos vika on hakemuksessasi? 5 vuotta kotona on myös aika paljon.
[/quote] mun työssäkäynti alueelta ei kyllä löydy edes noin paljon haettavia paikkoja! Älkääkä käskekö muuttamaan...
Ei oo töitä kun kaikki ulkoistetaan tai korvataan roboteilla. Tulevaisuus on täällä!
4-7 paikkaa per kuukausia ei ole paljon. Jos vika on hakemuksessasi? 5 vuotta kotona on myös aika paljon.
Ei oo töitä, olet vanha ja olet lihava.
Niin se menee.
Ei niitä töitä ole. Sen näkee jo siitäkin, että ihmisiä hakee erilaisiin koulutuksiin enemmän kuin ikinä ennen, ja jokaiseen työpaikkaan on vähintään se sata hakijaa.
Mikä ala? Mä olen löytänyt töitä vain hakemalla muitakin töitä kuin se mitä olen aiemmin tehnyt/kouluttautunut. Hyvin on toiminut, olen ihan onnellinen. Niin ja ikää on enemmän kuin sulla ja ylipainoakin on! Joten ei muuta kuin -tsemppiä!!:)
Nyt on vaan niin huono tilanne, että moni hyvä työnhakija jää ilman paikkaa kun hakijoita on helposti satoja. Pitää olla tosi vakuuttava, jotta erottuu sieltä :(